שתף קטע נבחר

ונגר עקץ את העיתונאים: "מקווה שנהניתם"

מנג'ר ארסנל, שסופג ביקורות קשה בממלכה לאורך כל העונה, מצא זמן להחזיר לתקשורת אחרי ה-1:4 על צסק"א מוסקבה. הצרפתי שיבח את אוזיל: "שחקן גדול. מי שאוהב כדורגל, זה בדיוק מה שהוא רוצה לראות"

ארסנל יודעת שרק דרך הליגה האירופית היא יכולה לסיים את העונה עם כרטיס לצ'מפיונס. יש עוד דרך ארוכה לזכייה, אבל אתמול היא רשמה צעד גדול לעבר הופעה בחצי הגמר עם 1:4 ביתי על צסק"א מוסקבה של ביברס נאתכו.

 

כל השערים נכבשו במחצית הראשונה, כשכוכב הערב היה מסוט אוזיל, שבישל פעמיים ונבחרת למצטיין המשחק. מאמנו של אוזיל, ארסן ונגר, שחוטף לא מעט מהתקשורת בשל העונה הבינונית של התותחנים בפרמייר-ליג, התייחס בסיום לכוכב הגרמני ועשה זאת עם עקיצה לעבר הכתבים.

 

מסוט אוזיל אלכסנדר לקאזט ארסנל (צילום: gettyimages)
אוזיל ולקאזט חוגגים, אתמול מול צסק"א(צילום: gettyimages)

 

כשנשאל עד כמה כיף היא לראות את אוזיל בפעולה, ענה במסיבת העיתונאים: "הוא נהנה מאוד היום, ואני מקווה שגם אתם כי ראיתם שחקן גדול. מי שאוהב כדורגל, זה בדיוק מה שהוא רוצה לראות".

 

על המקדמה לקראת הגומלין במוסקבה בשבוע הבא, אמר ונגר: "כבשנו שערים יפים בחצי הראשון, אבל במחצית השנייה הקורה עצרה אותנו שוב ושוב. עשינו את החלק הראשון, אבל עכשיו אנחנו צריכים להשלים את העבודה. אנחנו לא חושבים שהבטחנו את מקומנו בחצי הגמר. נצטרך ללכת למוסקבה מפוקסים ולנצח".

 

מאמן צסק"א מוסקבה ויקטור גונצ'רנקו, לעומת זאת, הודה שהסיפור כמעט גמור: "הם היו גדולים עלינו, אבל אני לא מאוכזב כי הגענו למצבים והיינו יכולים לכבוש עוד שערים. זאת כמובן תוצאה רעה מאוד, אבל אנחנו מבינים נגד מי שיחקנו. השחקנים נתנו את הכל".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים