שתף קטע נבחר

ספרד: ברצלונה ניצחה 1:2 את ולנסיה

הקטלאנים התאוששו מההדחה לרומא ברבע גמר הצ'מפיונס - וקבעו שיא ליגה חדש: 39 משחקים ללא הפסד. לואיס סוארס (15) וסמואל אומטיטי (51) כבשו, פארחו צימק (87, בפנדל). הפער מאתלטיקו גדל זמנית ל-14 נקודות

 

בצ'מפיונס היא פישלה באמצע השבוע האחרון (הדחה מפתיעה מול רומא), אבל בליגה הספרדית ברצלונה ממשיכה לנצח. הערב (שבת) השיגה 'וי' נוסף, 1:2 ביתי על ולנסיה - במסגרת המחזור ה-32 - ופתחה פער של 14 נקודות על פני אתלטיקו מדריד, שתשחק רק מחר מול לבאנטה. על הדרך גם שברה שיא ליגה בן 38 שנים, כשנותרה בלתי מנוצחת במשך 39 משחקים רצופים, אחד יותר מההישג של ריאל סוסיאדד בעונת 79/80.

 

לטבלת הליגה הספרדית

 

לאו מסי וחבריו טרם הפסידו העונה בזירה המקומית וקרובים מאוד להחזרת תואר האליפות לקטאלוניה, כשנותרו שישה מחזורים לסיום העונה בספרד. ולנסיה, אגב, הגיעה לאין-ספור הזדמנויות, אבל בארסה הייתה חדה ובעיקר מדויקת יותר. שערים של לואיס סוארס (15) וסמואל אומטיטי (51) הכריעו את ההתמודדות, דניאל פארחו רק צימק (87, בפנדל).

 

לואיס סוארס חוגג מול ולנסיה (צילום: רויטרס)
לואיס סוארס חוגג מול ולנסיה(צילום: רויטרס)

 

אינייסטה משאיר את הגנת ולנסיה מאחור (צילום: AFP)
אינייסטה משאיר את הגנת ולנסיה מאחור(צילום: AFP)

 

מהלך המשחק

דקה 4': גונסאלו גדש בעט כדור מסובב מ-20 מטר לפינה הרחוקה, מארק-אנדרה טר-שטגן הדף באקרובטיות לקרן.

 

מסי ממוקד מטרה, גדש עם הגב (צילום: AFP)
מסי ממוקד מטרה, גדש עם הגב(צילום: AFP)

ואולוורדה יודע שכל העיניים מופנות אליו (צילום: AFP)
ואלוורדה יודע שכל העיניים מופנות אליו(צילום: AFP)

 

14': ג'רארד פיקה הכניס כדור עומק נהדר לג'ורדי אלבה, שבמקום למסור רוחב לסוארס בעט לעבר השער. נטו לא התקשה להדוף.

 

15': שער! 0:1 לברצלונה. קוטיניו שלח כדור עומק מופלא ללואיס סוארס, שבעט לפינה הימנית והכניע את נטו.

 

סוארס חוגג את הראשון מול ולנסיה (צילום: רויטרס)
סוארס חוגג את הראשון מול ולנסיה(צילום: רויטרס)

 

24': התקפה רודפת התקפה. טעות ענקית של טר-שטגן איפשרה לרודריגו לקבל את הכדור בתוך הרחבה, אך השוער הגרמני תיקן עם הדיפת ענק לקורה.

 

50': הזדמנות ענקית לוולנסיה! התקפה מתפרצת הסתיימה באחד על אחד של רודריגו מול טר-שטגן. הבעיטה של רודריגו עברה את השוער, אבל פיקה הציל מהקו.

 

51': שער! 0:2 לברצלונה. רגע אחרי החמצה של ולנסיה, בארסה כבשה מהעבר השני. דווקא אומטיטי נותר לא מכוסה והכניע את נטו בנגיחה.

 

סמואל אומטיטי ברצלונה (צילום: רויטרס)
אומטיטי אחרי השער השני(צילום: רויטרס)

 

78': סלאלום של לאו מסי הסתיים בבעיטה שחלפה סמוך לעמוד.

 

87': שער! ולנסיה צימקה ל-2:1. האורחת זכתה בצדק לכדור עונשין מ-11 מטר. דניאל פראחו בעט לפינה הימנית, מארק-אנדרה טר-שטגן כבר קלט אותו, אך הכדור חמק לו מתחת לגוף ונכנס לרשת.

 

הרכבים

ברצלונה: מארק-אנדרה טר-שטגן; סרג'י רוברטו (נלסון סמדו, 93), סמואל אומטיטי, ג'רארד פיקה, ג'ורדי אלבה; סרחיו בוסקטס, פאוליניו, אנדרס אינייסטה (דניס סוארס, 84); קוטיניו (עוסמן דמבלה, 79), ליונל מסי, לואיס סוארס.

 

ולנסיה: נטו; רובן וזו, אזקיאל גראיי, גבריאל, חוזה גאיה; דניאל פראחו, ג'פרי קונדוגביה (סימונה זאזה, 81), קרלוס סולר, גונסאלו גדש (אנדראס פריירה, 69); רודריגו, סנטי מינה (לוסיאנו וייטה, 71).


פורסם לראשונה 14/04/2018 16:48

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים