שתף קטע נבחר

ברצלונה תוכל לזכות באליפות במחזור הבא, מלאגה ירדה

אתלטיקו מדריד הפסידה 3:0 לריאל סוסיאדד בחוץ. אם מסי וחבריו ינצחו את דפורטיבו לה קורוניה בעוד שבוע וחצי, הם יזכו בתואר. שער ניצחון של לבאנטה בדקה ה-93 הוריד את מלאגה לליגה השנייה באופן סופי

 

הסיפור בליגה הספרדית נגמר ככל הנראה, וברצלונה תהיה האלופה החדשה. השנייה בטבלה אתלטיקו מדריד הפסידה הערב (חמישי) 3:0 בחוץ לריאל סוסיאדד, והמשמעות היא שאם בארסה תנצח בעוד שבוע וחצי (ראשון הבא) את דפורטיבו לה קורוניה, היא תזכה באליפות.

 

לטבלת הליגה הספרדית

 

וויליאן חוזה הברזילאי פתח את החגיגה בדקה ה-27. חואנמי כבש את השני בהקפצה יפה מעל יאן אובלק (80), וסגר את הסיפור עם עוד שער בתוספת הזמן. הפער בין ברצלונה לאתלטיקו הוא 12 נקודות כשנותרו עוד חמישה מחזורים. ברצלונה תזכה באליפות אם תנצח את דפורטיבו כי יש לה יתרון על אתלטיקו במפגשים הפנימיים ביניהן.

 

גודין קוקה וטורס מאוכזבים (צילום: AFP)
גודין קוקה וטורס מאוכזבים(צילום: AFP)

 

מלאגה הפכה ליורדת הראשונה

מלאגה איבדה את הסיכוי הקלוש להישאר בליגה הראשונה ותשחק בעונה הבאה בליגת המשנה. עמנואל אמבולה דחק מקרוב שער ניצחון בתוספת הזמן (90+3) ב-0:1 של לבאנטה מול מלאגה, שהוריד את המפסידה ליגה באופן סופי. לנועלת הטבלה יש 17 נקודות בלבד, והיא רחוקה 17 מלבאנטה המדורגת מעל לקו האדום כשנותרו עוד חמישה מחזורים לסיום העונה.

 

עוד משחק שהוכרע בתוספת הזמן הוא ה-0:1 של בטיס על לאס פלמאס. ג'וניור פירפו נגח לרשת בדקה ה-94, אחרי שמיצ'ל הורחק (86) בעקבות כרטיס צהוב שני והשאיר את היריבה בעשרה שחקנים.

 

במשחק נוסף ניצחה ג'ירונה 1:2 את אלאבס בחוץ. אלייש גרסיה (59) וכריסטיאן סטואני (86, פנדל) כבשו לג'ירונה. תומאס פינה צימק (90). ג'ירונה במקום השמיני, שלוש נקודות מהמקום השישי שמוביל לליגה האירופית.

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים