שתף קטע נבחר

דיווח: "סלאח בראש רשימת הרכש של ריאל"

"דון באלון" מפרסם כי נשיא הבלאנקוס, פלורנטינו פרס, מוכן לשלם 200 מיליון אירו כדי להנחית בקיץ בסנטיאגו ברנבאו את הכוכב הגדול של ליברפול

 

ניימאר? רוברט לבנדובסקי? לטענת העיתון "דון באלון" דווקא מוחמד סלאח נמצא כרגע בראש רשימת הרכש של ריאל מדריד לקיץ הקרוב. על פי הפרסום, נשיא הבלאנקוס, פלורנטינו פרס, מוכן לשלם 200 מיליון אירו כדי להנחית בסנטיאגו ברנבאו את הכוכב הגדול של ליברפול. אותו שחקן שנרכש על ידי האדומים רק לפני שנה ב-42 מיליון אירו.

 

 

סאלח, כידוע, עולה העונה על כל הציפיות באנפילד. בליגה האנגלית כבש החלוץ המצרי 31 שערים לצד 10 בישולים ב-33 הופעות, ובכל המסגרות הוא עומד העונה על 41 שערים ו-13 בישולים ב-46 הופעות. רק אתמול הוא נבחר לשחקן השנה בפרמייר-ליג.

 

מוחמד סאלח ליברפול (צילום: AP)
שחקן השנה באנגליה. סלאח(צילום: AP)

 

ביוני הוא יוביל את נבחרת מצרים במונדיאל. המצרים שובצו לבית עם רוסיה המארחת, אורוגוואי וסעודיה. בכל מקרה, בליברפול כבר הודיעו בחודשים האחרונים כי לא יסכימו להיפרד ממנו

 כל כך מהר: "הוא יהיה הכוכב של הקבוצה עוד הרבה שנים".

 

בינתיים, ליברפול וסלאח עסוקים לקראת המשחק הראשון בחצי גמר ליגת האלופות (ג', 21:45) באנפילד מול רומא, קבוצתו הקודמת של המצרי. "סלאח הוא ללא ספק השחקן הכי מסוכן כרגע בליברפול", הודה קשר רומא, קווין סטרוטמן. "אנחנו לא נהיה חברים על כר הדשא. את האמת, ניסיתי להתקשר אליו לאחרונה, אבל הוא לא עונה. הוא בטח החליף את המספר שלו שש פעמים".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים