שתף קטע נבחר

היינקס: "רונאלדו? מי יכול על לבנדובסקי?"

מאמן באיירן מינכן נשאל על כוכב ריאל מדריד במסיבת העיתונאים לקראת חצי גמר ליגת האלופות והעדיף לדבר על הפולני: "יש לנו חלוץ שכבש 39 שערים". זידאן: "אנחנו מוכנים להציג משחק גדול"

"בשבילי אין שום פייבוריטית, אבל יש לי תחושה טובה לקראת המשחק הזה. נכון שריאל מדריד זכתה בשנתיים האחרונות, אבל אנחנו בכושר טוב מאוד". מאמן באיירן מינכן, יופ היינקס, מרגיש בטוח למרות שקבוצתו תתמודד מחר (ד', 21:45) בבית מול אלופת אירופה, ריאל מדריד, במשחק הראשון בחצי גמר ליגת האלופות.

 

באיירן כבר הבטיחה את הזכייה באליפות גרמניה והעפילה לגמר הגביע המקומי (תתמודד מול איינטרכט פרנקפורט ב-19 במאי), אבל שואפת גם לתואר הגדול ביותר. כזכור, היא ניצחה את ריאל בחצי הגמר ב-2013, בעונה שבה זכתה בליגת האלופות בהדרכת היינקס.

 

יופ היינקס ושחקניו באימון (צילום: AP)
יופ היינקס ושחקניו באימון(צילום: AP)

המאמן דיבר על הכוכב הגדול של היריבה: "לכריסטיאנו רונאלדו הייתה קריירה מיוחדת, אבל בליגת האלופות תמיד זוכה הקבוצה המלוכדת ביותר. לנו יש חלוץ כמו רוברט לבנדובסקי שכבש 39 שערים, מי יכול להתמודד איתו?".

 

יופ היינקס (צילום: AFP)
שחקני באיירן מינכן באימון(צילום: AFP)

 

על המאבק האישי מול זינדין זידאן אמר היינקס: "תמיד התמודדתי נגד הגדולים ביותר ואני מעריץ את זיזו, גם כשחקן וגם כמאמן. אני אוהב מאוד את הדרך בה משחקת ריאל תחתיו ואת

השקט שלו. הוא בן אדם שלא עושה הצגות למצלמות ורואה משחק במשך 90 דקות בצורה רגועה. הוא מהווה דוגמה ללא ספק".

 

זידאן אמר במסיבת העיתונאים של ריאל מדריד: "המפתח הוא הנחישות, ליגת האלופות זה דבר שנמצא ב-DNA שלנו ואנחנו מוכנים להציג משחק גדול. כל השחקנים שלנו אוהבים להשתתף במשחקים גדולים שכאלה מול יריבה גדולה. יש לי כבוד גדול להיינקס, לא רק בגלל מה שעשה בבאיירן, אלא גם בגלל מה שעשה במועדון שלנו. אין שום פייבוריטית במשחק הזה ואנחנו יודעים שנסבול".

 

זידאן עם שחקני ריאל באימון (צילום: AFP)
זידאן עם שחקני ריאל באימון(צילום: AFP)

 

על שובו של סרחיו ראמוס אמר זידאן: "הוא הקפטן שלנו והמנהיג שלנו. שחקן מאוד חשוב שתמיד טוב שהוא נמצא". על כריסטיאנו רונאלדו: "אנחנו יודעים מה הוא יכול לעשות ואני מקווה שהוא יבקיע".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים