שתף קטע נבחר

חלום האליפות התנפץ? נאפולי הפסידה לפיורנטינה

קוליבאלי הורחק, סימאונה כבש שלושער אדיר וסידר לוויולות 0:3 מרשים. יובנטוס שמרה על פער 4 הנקודות מסגנינתה, כשנותרו שלושה מחזורים לסיום העונה. לאציו השיגה 0:1 חשוב על טורינו

ג'יובאני סימאונה פיורנטינה (צילום: רויטרס)
סימאונה, רגע אחרי השער הראשון מול נאפולי(צילום: רויטרס)

 

רק בשבוע שעבר כולם היו בטוחים שנאפולי תהיה זו שתזכה בסקודטו. שבעה ימים חלפו ונראה שיובנטוס היא זו שבדרך הבטוחה לאליפות נוספת בסרייה A. יממה אחרי ה-2:3 הדרמטי של יובה בסן סירו על אינטר, נאפולי לא עמדה בלחץ, הפסידה 3:0 אצל פיורנטינה והפער בין השתיים נותר על ארבע נקודות, שלושה מחזורים לסיום.

 

 

קאלידו קוליבאלי, כובש שער הניצחון בטורינו בשבוע שעבר, הפך הפעם לגיבור הטראגי של נאפולי, כשהורחק באדום ישיר כבר בדקה השמינית. ג'יובאני סימאונה היה זה שניצח על החגיגה בסגול עם שלושער אדיר (34, 62 ו-90).

 

שחקני נאפולי (צילום: רויטרס)
הפנים של שחקני נאפולי אומרות הכל(צילום: רויטרס)

 

לאציו ניצחה את טורינו 0:1 וניצלה את ההפסד הדרמטי של אינטר ליובנטוס אתמול כדי להגדיל את הפער מהמקום החמישי לארבע נקודות. לואיס אלברטו בעט פנדל חלש לידיים של סלבטורה סיריגו בדקה ה-23, אבל תיקן עם בישול מהקרן בדקה ה-56 לראשו של סרגיי מילינקוביץ'-סאביץ' שנגח פנימה.

 

לפני כן נערכו שישה משחקים מוקדמים במסגרת המחזור ה-35 בסרייה A. אטלאנטה שמרה על המקום השישי, המוליך למוקדמות הליגה האירופית, אחרי 1:3 על גנואה. מוסא בארו (16), בראיין כריסטאנטה (22) ויוסיפ איליצ'יץ' (74) כבשו למארחת, מיגל ולוסו רק צימק (81).

 

ג'נארו גאטוזו מילאן (צילום: EPA)
ניצחון חוץ. גאטוזו(צילום: EPA)

 

מילאן השביעית השיגה 1:2 בחוץ על בולוניה, הודות לשערים של הקאן צ'להנגולו (34) וג'יאקומו בונאבנטורה (45), סבסטיאן דה מאיו צימק (74). צמד שערים מאוחר של קווין לסאגנה (78 ו-79) החזיר את אודינזה מ-2:1 ל-2:3 על בנבנטו. בקארי סניה, אקס ארסנל, איזן בדקה ה-90 וקבע 3:3 משוגע.

 

במשחקים נוספים: קרוטונה - סאסואולו 1:4, ורונה - ספאל 2:1, סמפדוריה - קליארי 1:4.

פורסם לראשונה 29/04/2018 18:02

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רויטרס
לורנצו אינסינייה
צילום: רויטרס
מומלצים