שתף קטע נבחר

נבאס: "רכשו שוער חדש, הסתפרתי, אני מישהו אחר"

אחרי ה-2:2 עם באיירן מינכן והעלייה לגמר ליגת האלופות, שוער ריאל מדריד התלוצץ כשנזכר בדיווחים על החלפתו האפשרית. בעיתוני קטאלוניה גימדו את ההישג: "ככה הם עלו, קיבלו מתנה והיה פנדל שלא נשרק"

"רכשו שוער חדש, הסתפרתי, אני מישהו אחר". קיילור נבאס התלוצץ בסיום המשחק בו סיימה ריאל מדריד בתיקו 2:2 עם באיירן מינכן ועלתה לגמר ליגת האלופות בפעם השלישית ברציפות. הקוסטה ריקני הצטיין אחרי שספג ביקורות וכעת ינסה לעזור לקבוצה לזכות בתואר בפעם השלישית ברציפות.

 

נבאס דיבר על החיזוקים שקיבל בקבוצה כאשר פורסמו ידיעות על האפשרות שיוחלף: "הקפטנים תמכו בי כל הזמן, גם כשהדברים הלכו בסדר וגם כשלא. אנחנו קבוצה גדולה וזה מאוד חשוב. זו פריבילגיה להיות בקבוצה הזו ואם זה תלוי בי אשחק בריאל מדריד עד סוף הקריירה. אני חושב שגם האנשים במועדון רוצים אותי ואני מודה לכל מי שרוצה שאמשיך".

 

קיילור נבאס חוגג (צילום:EPA)
"אם זה תלוי בי אסיים בריאל את הקריירה". נבאס חוגג(צילום:EPA)

 

נבאס הוסיף: "צריך ליהנות מההישג הזה ואני מאושר. האמת היא שהיה מאוד קשה, כי שיחקנו נגד קבוצה גדולה. סבלנו הרבה ובסוף הגענו לגמר, זה מה שרצינו. תמיד זה מסובך נגד יריבות ברמה הזו. אנחנו עושים היסטוריה. לא הרמנו ידיים עד הסוף ועכשיו נכבד את היריבה שתשחק מולנו בגמר".

 

המגן השמאלי מרסלו נשאל אם נגע בכדור בידו במהלך בו קופחה באיירן מינכן, והשיב: "אשקר אם אומר שהכדור לא פגע ביד שלי, אבל הרבה פעמים השופטים טעו לרעתנו". ב"מארקה" חגגו: "ריאל מדריד אף פעם לא מתה, הלילה הגדול של קארים בנזמה".

 

שער העיתון מארקה (צילום מסך)
שער העיתון מארקה(צילום מסך)

 

בעיתון הקטאלני "ספורט" גימדו את ההישג: "ככה, ככה, ככה ריאל מדריד עולה לגמר, באיירן נתנה מתנה (בשער הראשון) והיה פנדל שלא נשרק אחרי הגבהה של ג'ושוע קימיך". ב"אל מונדו דפורטיבו" נכתב: "קלאסיקו. ביורן קיפרס וקונייט צ'אקיר (השופטים בשני משחקי חצי הגמר) היו הצמד הכי טוב של ריאל, באיירן מינכן סבלה מעוד שערוריית שיפוט בברנבאו".

 

שער העיתון ספורט (צילום מסך)
שער העיתון ספורט(צילום מסך)

שער אל מונדו דפורטיבו (צילום מסך)
שער אל מונדו דפורטיבו(צילום מסך)

 

זידאן: "זה בלתי אפשרי בלי לסבול"

מאמן ריאל מדריד, זינדין זידאן, שיחרר אנחת רווחה. "אחרי הסבל שעברנו הערב, עכשיו אנחנו יכולים לשמוח - זה היופי בכדורגל", אמר הצרפתי. "שיחקנו נגד פריז סן ז'רמן, נגד יובנטוס

ועכשיו נגד באיירן מינכן, כך שבלי סבל זה לא אפשרי".

  

על שני השחקנים הראשיים בהצגה הערב, השוער קיילור נבאס וקארים בנזמה, אמר המאמן: "אני שמח בשביל קארים, הוא אף פעם לא נכנע ואף פעם לא מפסיק לעבוד קשה. הוא עשה את ההבדל היום. קיילור נתן כמה הצלות מדהימות במחצית השנייה, אני שמח שהם היו בשיאם הערב". כשנשאל זידאן על העובדה שריאל לא הצליחה לנצח בבית, השיב בחיוך: "בסוף, הדבר החשוב ביותר הוא הגמר בקייב".

 

מאמן באיירן מינכן, יופ היינקס: "אני מאוכזב, כי שיחקנו בצורה יוצאת מהכלל. מעולם לא ראיתי את הקבוצה משחקת בצורה כזו, אפילו שלא עלינו. למרות זאת, אסור לנו לבצע ברמה הזו טעויות כמו שעשינו בשני השערים שספגנו. הגענו גם להרבה הזדמנויות, אבל קיילור נבאס היה השחקן הטוב ביותר של ריאל מדריד".


פורסם לראשונה 02/05/2018 00:56

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים