שתף קטע נבחר

רק תיקו לנאפולי, יובנטוס זכתה מעשית באליפות

הפרטנופי סיימו ב-2:2 ביתי עם טורינו ושני מחזורים לסיום, הפער שלהם מהגברת הזקנה עומד על שש נקודות וליובה יתרון אדיר בהפרש השערים (+16) על יריבתה. רומא ניצחה וקרובה להבטיח מקומה בצ'מפיונס

והעיר טורינו צהלה ושמחה. יובנטוס יכולה להתחיל לחגוג אליפות שביעית ברצף אחרי שהיום (ראשון) נאפולי סיימה בתיקו ביתי 2:2 עם טורינו – ושני מחזורים לסיום העונה הפער בפסגה הוא שש נקודות, כאשר ליובה פער אדיר בהפרש השערים (+16).

 

לטבלת הליגה האיטלקית

 

זה התחיל טוב, כשדריס מרטנס כבש את הראשון של המארחת (25), דניאלה באסלי (55) השווה בפתיחת המחצית השנייה. מארק האמשיק החזיר את היתרון לשחקנים בכחול (71), אבל לורנצו דה סילבסטרי (83) קבע שוויון ושלח את שחקני נאפולי לתפוס את הראש ולנסות להבין איך בתוך שבוע הם איבדו סיכוי ריאלי לקטוע את ההגמוניה של יובה.

 

מארק האמשיק (צילום: רויטרס)
איבדו את זה תוך שבוע. האמשיק וחבריו בהלם(צילום: רויטרס)

 

רומא ניצחה 0:1 קליארי בחוץ משער של ג'נגיז אונדר (15) וקרובה להבטיח את המקום השלישי בטבלה. אינטר הביסה בצהריים את אודינזה 0:4 בחוץ ונמצאת עדיין חזק במאבק על הכרטיס האחרון לליגת האלופות. בעקבות הניצחון צימקו הנראזורי את הפער מלאציו לנקודה אחת בלבד, שגדל לשתי נקודות אחרי התיקו 1:1 של הנשרים עם אטאלנטה.

 

אנדראה ראנוקיה הבקיע את הראשון בנגיחה (13). בסמוך לסיום המחצית הראשונה כבשה אינטר שני שערים תוך שתי דקות - ראפיניה הכפיל (44) ואיקרדי קבע 0:3 עוד לפני השריקה למחצית. בורחה ואלרו קבע את תוצאת המשחק (71). בפתיחת המחצית השנייה נשארה המארחת בעשרה שחקנים אחרי שסקו פואנה הורחק (49).

 

אודינזה שסוגרת משחק 15 ברציפות ללא ניצחון, מקווה כבר שהעונה תיגמר.

 

אינטר אודינזה ראפיניה  (צילום: EPA)
כבש את השני. ראפיניה(צילום: EPA)

 

שני מחזורים לסיום, לאציו צריכה לצאת למשחק חוץ מול קרוטונה ובמחזור האחרון תארח את אינטר. לנראזורי יארחו את ססואולו במחזור הבא.

 

במשחקים נוספים: ספאל ניצחה את האחרונה, בנוונטו 0:2 ועלתה מעל הקו האדום, פיורנטינה ניצחה 2:3 את גנואה והתקרבה למקום השישי, שמוליך לליגה האירופית, קייבו ניצחה 1:2 את קרוטונה, ססואולו רשמה 0:1 על סמפדוריה.   


פורסם לראשונה 06/05/2018 15:39

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רויטרס
חוסה קאייחון
צילום: רויטרס
מומלצים