שתף קטע נבחר

פ.ס.ז' הודיעה: ניימאר יחזור לאימונים בראשון

בברזיל יכולים לנשום לרווחה: הסופרסטאר ישוב לכר הדשא לראשונה מאז נפצע בפברואר האחרון ונותח בברכו הימנית. ניימאר: "הציפיות שלי גדולות ועד עכשיו הכל הולך בסדר גמור"

בברזיל יכולים לנשום לרווחה: פ.ס.ז' הודיעה כי ניימאר יחזור לאימונים ביום ראשון, לראשונה מאז נפצע בפברואר האחרון ונותח בברכו הימנית.

 

הסופרסטאר הברזילאי, כזכור, נפצע מול מארסיי ב-26 בפברואר והיה חשש כי יחמיץ את המונדיאל, שייפתח בחודש הבא ברוסיה. "הוא יתחיל להתאמן עם הכדור", נאמר בהודעה הרשמית של אלופת צרפת.

 

בברזיל יכולים לנשום לרוחה. ניימאר (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
בברזיל יכולים לנשום לרוחה. ניימאר(צילום: רויטרס)

 

מוקדם יותר היום העניק ניימאר ראיון לתקשורת הברזילאית ובו הודה כי הוא מחכה כבר למונדיאל: "הציפיות שלי גדולות ועד עכשיו הכל הולך בסדר גמור, אבל אני לא רוצה הפתעות לרעה כשאתחיל לשחק ובעיקר כשהמונדיאל ממש בפתח".

 

 

"אני פוחד להיפצע ואני חייב להיפטר מהחשש הזה כמה שיותר מהר", המשיך ניימאר. "להתגבר על מחסום הפחד, בעיקר אם אני רוצה להצליח בגביע העולמי". בפ.ס.ז' כבר הודו כי הוא עשוי לקבל דקות

 ראשונות מאז הפציעה, במחזור האחרון של הליגה הצרפתית, כשהאלופה תגוש את קון.

 

אגב, זמן קצר לאחר הראיון, צייץ ניימאר - בניגוד גמור לשלל הדיווחים שמקשרים אותו דוקא לריאל מדריד - כי הוא שמח ללבוש את החולצה של פ.ס.ז': "רוצה להמשיך להסב אושר לאוהדים".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים