שתף קטע נבחר

גריזמן: "זה לא הרגע לדבר על העתיד שלי"

החלוץ הצרפתי של אתלטיקו מדריד, שכבש פעמיים ב-0:3 על מארסיי בגמר הליגה האירופית, סירב להתייחס לשמועות על מעבר אפשרי לברצלונה. סימאונה: "זה יותר מעוד גביע". טורס: "התואר החשוב ביותר בקריירה"

"זה לא הרגע לדבר על העתיד שלי, אני חייב ליהנות מהעובדה שזכינו בגביע ולחגוג עם האוהדים", אמר כוכב אתלטיקו מדריד, אנטואן גריזמן, רגע אחרי הזכייה בליגה האירופית עם קבוצתו.

 

גריזמן כבש צמד ב-0:3 על מארסיי וממש לא בטוח שיישאר בקולצ'ונרוס גם בעונה הבאה, כשקיימים דיווחים רבים הטוענים שהצרפתי יחתום בקרוב בברצלונה: "האמת היא שזה היה חלום עבורי, לזכות בגביע עם אתלטיקו, תחת דייגו סימאונה וביחד עם חברי לקבוצה".

 

אנטואן גריזמן ואתלטיקו מדריד חוגגים (צילום: MCT)
עוזב עם גביע? גריזמן(צילום: MCT)

הסופרסטאר בן ה-27 המשיך: "הרגשות שלי למועדון מתחזקים בכל משחק, בכל שנה. אני כאן כבר ארבע שנים ונהניתי לשמח את האוהדים, היחסים שלי עם האנשים כאן במועדון חזקים מאוד, וזו הסיבה שאני נותן הכל על המגרש".

 

מאמן אתלטיקו, דייגו סימאונה, שאף הוא עשוי לעזוב בקיץ הקרוב, הוסיף: "העונה עדיין לא נגמרה – אנחנו צריכים עוד נקודה כדי להבטיח את המקום השני בליגה וחייבים לעשות את זה כדי להוכיח שאנחנו יכולים להתמודד מול היריבה שלנו (ריאל מדריד). זו הייתה עונה מאתגרת ואני חושב שהזכייה בליגה האירופית היא יותר מרק גביע: זה ניצחון עבור כל מה שאנחנו מייצגים – עבודה קשה ונחישות. המצאנו את עצמנו מחדש במפעל הזה, ונגד ארסנל הראנו את העוצמה האמיתית שלנו".

 

דייגו סימאונה חוגג (צילום: AFP)
"זו הייתה עונה מאתגרת". דייגו סימאונה חוגג(צילום: AFP)

 

פרננדו טורס חוגג עם האוהדים (צילום: MCT)
"הגשמתי חלום". טורס עם האוהדים(צילום: MCT)

 

"קשה להסביר כמה אני שמח אחרי כל כך הרבה זמן, זה חלום שתמיד היה לי בתור ילד", אמר פרננדו טורס, שישחק את משחקו האחרון בקבוצה בתחילת השבוע הבא. "אני כה גאה להיות חלק מהמועדון הזה, ששינה את החיים של כל כך הרבה אוהדי אתלטיקו".

 

"אין ספק שזהו הגביע הכי חשוב עבורי בקריירה", אמר טורס שזכה בין היתר בליגת האלופות, הגביע האנגלי והליגה האירופית עם צ'לסי ובמונדיאל ופעמיים ביורו עם נבחרת ספרד. "היה לי מזל לזכות בכל כך הרבה תארים, אבל זה היה באמת החלום האמיתי שלי – לזכות עם הקבוצה שלי בגביע, ואני שמח שהצלחתי להגשים אותו".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים