שתף קטע נבחר

יונייטד רוצה את בייל, ליברפול כבר מחפשת שוער חדש

העברות בעולם: השדים האדומים מוכנים להציע 200 מיליון אירו על הוולשי של ריאל מדריד. קלופ רוצה את אובלק או אליסון במקום קאריוס ולחזק את החוד עם נביל פאקיר. גודין מועמד ליובה ורוני בדרך ל-MLS

רגע אחרי שהעונה האירופית הסתיימה וממש לפני גביע העולמי, שוק ההעברות באירופה מתחיל לתפוס תאוצה. קבוצה שעושה סימנים של אחת שמכוונת גבוה היא ליברפול, שעדיין מנסה להתאושש מההפסד הכואב 3:1 לריאל מדריד בגמר ליגת האלופות.

 

מי שבאופן בלתי נמנע נמצא במרכז העניינים הוא שוער המייטירדס, לוריס קאריוס, שספג שני שערים אומללים מרגלי קארים בנזמה וגארת' בייל. באנגליה מדווח כי יורגן קלופ החליט לנסות ולרכוש שוער אחר שיעמוד בין הקורות באנפילד ומי שהוזכרו הם אליסון, שוערה של רומא, ויאן אובלק מאתלטיקו מדריד.

 

יאן אובלק בפעולה (צילום: EPA)
יחליף את קאריוס? יאן אובלק(צילום: EPA)

 

ליברפול לא מתכוונת לעצור כאן וה"לאקיפ" הצרפתי מדווח שחלוצה של ליון, נביל פאקיר, נמצא במשא ומתן עם המרסיסיידרס. הצרפתי בן ה-24 היה מצוין העונה וכבש 23 שערים בכל המסגרות. היכולת הזו סידרה לו גם את המקום בסגל נבחרת צרפת לקראת המונדיאל ברוסיה.

 

נראה שהגיבור של הגמר הצ'מפיונס, גארת' בייל, בדרך להפוך לאחד השחקנים המבוקשים ביותר בקיץ. מי שמוכנה לשלם עבור הוולשי סכום ענק של 200 מליון פאונד היא מנצ'סטר יונייטד. מדובר בשמועות בלבד, אבל אחרי שהזכיר לכולם מה הוא שווה, לא יהיה מפתיע מדי לראות אותו באולד טראפורד בעונה הבאה.

 

גארת' בייל חוגג (צילום: AFP)
מוריניו רוצה אותו. גארת' בייל(צילום: AFP)

 

מי שיכול להפוך לתגלית המונדיאל הוא קשרה של לאציו, סרגיי מלינקוביץ'-סאביץ'. הסרבי בן ה-23 נחשב לאחד הכישרונות העולים באירופה ומי שכבר שמה עליו עין היא אותה מנצ'סטר יונייטד. על פי דיווחים באיטליה, השדים האדומים הגישו הצעה רשמית על השחקן, אך היא נדחתה. ההערכות מדברות על כך שלאציו תדרוש עבורו סכום של 100 מיליון אירו.

 

נעבור ללונדון. צ'לסי שסיימה רק במקום החמישי ולא תשחק בעונה הבאה בליגת האלופות, צפויה למנות את מאמן נאפולי בעונה החולפת, מאוריסיו סארי כמחליפו של אנטוניו קונטה. סארי כבר הודיע שהוא יכוון לעבר שחקני הפרטנופיי ובמיוחד אל מארק האמשיק. הסלובקי המצוין, שמשחק בסן פאולו מאז 2007 הודה שיש לו גם הצעה מהליגה הסינית ושהוא מתבלט בנושא.

 

אנגליה או סין? מארק האמשיק (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
אנגליה או סין? מארק האמשיק(צילום: רויטרס)

 

וויין רוני נמצא בדרך לארצות הברית. החלוץ הוותיק ששיחק העונה באברטון צפוי לחתום בקבוצת די.סי יונייטד מה-MLS.

 

יובנטוס מחפשת חיזוק להגנה ומעוניינת להחתים את דייגו גודין. אם יגיע, הבלם של אתלטיקו מדריד ונבחרת אורוגוואי יתפוס את מקומו של מהדי בנעטיה שמוזכר כמי שיגיע לראשונה בקריירה לאנגליה.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים