שתף קטע נבחר

מנצ'סטר יונייטד תציע 60 מיליון אירו על וויליאן

זו'זה מוריניו רוצה להתאחד עם הברזילאי אותו החתים בצ'לסי ב-2013. ריאל מדריד מוכנה לשלם לבלוז 35 מיליון אירו על קורטואה ונדחתה. מנצ'סטר סיטי מעוניינת בטוני קרוס

אמנם המונדיאל מרכז את רוב תשומת הלב העולמית, אך גם במהלכו שוק ההעברות לא עוצר לרגע, כשהוא מושפע כמובן מהאירועים ברוסיה.

 

ז'וזה מוריניו, מוכן לשלם 60 מיליון פאונד, כדי להנחית את וויליאן באולד טראפורד. הברזילאי של צ'לסי נמצא כעת ברוסיה עם נבחרתו. השניים כבר מכירים טוב והיה זה מוריניו שהחתים את וויליאן משחטאר דונייצק ב-2013.

 

וויליאן ברזיל (צילום: Getty Images)
וויליאן. בקרוב באולד טראפורד?(צילום: Getty Images)

 

בליברפול עדיין לא שכחו את ההופעה הנוראית של השוער לוריס קאריוס בגמר ליגת האלופות וממשיכים לחפש מחליף. השם החדש שנמצא על הפרק הוא של שוערה המחליף של ברצלונה ג'ספר סילסן. בברצלונה הגיבו: "יש לו סעיף שחרור בסכום של 60 מיליון אירו".

 

גם יריבתה באותו הגמר, ריאל מדריד מחפשת שוער, זאת למרות הופעת הבכורה הטובה של קיילור נבאס בשער נבחרת קוסטה ריקה. בספרד מדווחים שהבלאנקו הציעו 35 מיליון אירו על שוער צ'לסי, טיבו קורטואה ונדחו. שם נוסף שנמצא על הכוונת של ז'ולן לופטגי הוא של אליסון מרומא.

 

תיבו קורטואה (צילום: רויטרס)
תיבו קורטואה. ריאל רוצה אותו(צילום: רויטרס)

 

האם טוני קרוס בדרך לאנגליה? אתר ספרדי מדווח כי מנג'ר מנצ'סטר סיטי, פפ גווארדיולה, מתכוון להציע לריאל מדריד 70 מיליון אירו עבור טוני קרוס. בשלב זה לריאל מדריד אין כל כוונה להיכנס למשא ומתן על הגרמני.

 

אחד מאלו שמניותיו נמצאות בירידה בעקבות ההפסד המפתיע של גרמניה למקסיקו, הוא מרווין פלאטנהארדט. המגן השמאלי של הנבחרת והרטה ברלין, אמור להגיע לאברטון תמורת 16 מיליון פאונד, אך היכולת החלשה שלו גרמה לראשי הטופיז לשקול שנית את העסקה.

 

טוני קרוס ומסוט אוזיל לפני בעיטה חופשית (צילום: getty images)
טוני קרוס ומסוט אוזיל לא מצליחים להכניע את מקסיקו(צילום: getty images)

 

נראה שזה הולך להיות קיץ של שוערים. נאפולי מחפשת מחליף לפפה ריינה הוותיק והמאמן החדש קרלו אנצ'לוטי סימן את פטר צ'ך מארסנל. הצ'כי בן ה-36 נמצא בשנה האחרונה לחוזהו וייתכן שיעבור לאיטליה. העסקה יכולה להתאים לתותחנים שרוצים את שוערה של באייר לברקוזן, ברנד לנו, והוא צפוי להגיע לאיצטדיון האמירויות תמורת 22 מיליון אירו.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים