שתף קטע נבחר

מנכ"ל יובנטוס: "כריסטיאנו רונאלדו פנה אלינו"

ג'וזפה מארוטה חשף בראיון באיטליה פרטים חדשים על עסקת השנה: "הוא בחר בנו והסוכן שלו קישר בינינו, זאת הייתה החלטה קלה ואני מאושר". אתר אלופת איטליה קרס בשל הביקוש האדיר לחולצה שלו. בטוויטר של רומא עקצו: "מסי הטוב ביותר בכל הזמנים"

מנכ"ל יובנטוס ג'וזפה מארוטה חשף היום (רביעי) בראיון לקוריירה דלה סרה האיטלקי כי לקבוצתו לא הייתה כוונה להחתים את כריסטיאנו רונאלדו, והוא זה שפנה אליהם.

 

"הוא בחר בנו", אמר מארוטה בראיון, "הוא התניע את המהלך ודיבר עם הסוכן שלו על זה. הבנו שיש לנו כאן הזדמנות גדולה, כינסנו את בעלי המניות וכולם תמכו בהחתמת רונאלדו. אני מאושר, זאת הייתה החלטה קלה".

 

רונאלדו ביובנטוס (צילום מסך מתוך טוויטר)
רונאלדו. בחר יובנטוס(צילום מסך מתוך טוויטר)

 

"כריסטיאנו מאוד שמח להצטרף אלינו", המשיך מארוטה, "הוא יגור בפנטהאוז במרכז טורינו, אנחנו רוצים שהוא יהיה מאושר וניתן לו את כל התנאים כדי שיצליח".

 

רונאלדו בן ה-33 עבר ליובנטוס מריאל מדריד תמורת כ-112 מיליון אירו (100 מיליון ואופציה לעוד 12). הוא ירוויח 30 מיליון אירו בארבע השנים הקרובות באלופת איטליה. בינתיים נראה שהוא כבר מתחיל להחזיר את ההשקעה: אתר הקבוצה קרס בגלל הביקוש האדיר לקנות את החולצה שלו.

 

אוהדים עם חולצות של רונאלדו (צילום: AFP)
אוהדים עם חולצות של רונאלדו(צילום: AFP)

 

כריסטיאנו גם הספיק לחולל מיני-סערה באיטליה. הטוויטר הרשמי של משרד התחבורה צייץ: "החתמה נהדרת של יובנטוס והישג לכל הכדורגל האיטלקי", מה שגרר תגובות כועסות מכל אוהדי הקבוצות האחרות. לאחר מספר שעות הציוץ נמחק. קרלו אנצ'לוטי הוצג היום בנאפולי כמאמן החדש, אבל כמובן שנשאל קודם כל על רונאלדו. המאמן ששיתף עימו פעולה עם הפורטוגלי בריאל מדריד וזכה איתו בליגת האלופות אמר: "ההגעה שלו מעולה לכדורגל האיטלקי ונותנת לנו עוד מוטיבציה להשתפר, יובנטוס הרבה יותר חזקה עכשיו, אבל היא לא הקבוצה החזקה היחידה בליגה". 

 

אם בנאפולי מפרגנים (לפחות למראית עין), אז ברומא לא מתביישים לעקוץ. החשבון הרשמי של הקבוצה באנגלית העלה ציוץ "מלך רומא והשחקן הכי טוב בכל הזמנים", עם מספר תמונות של ליונל מסי ופרנצ'סקו טוטי.

 

 

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים