שתף קטע נבחר

אמו של שחקן נבחרת ברזיל נחטפה ושוחררה

צפו בתיעוד המבהיל: רוזנגלה פרדה, אמו של טייסון משחטאר דונייצק שהיה חלק מהסגל למונדיאל ברוסיה, נחטפה על ידי כנופייה חמושה. המשטרה איתרה את החוטפים ושחררה אותה כעבור שעות ספורות

אמו של הכדורגלן הברזילאי טייסון, רוזנגלה פרדה, נחטפה אתמול (שני) על ידי כנופיית חמושים בפלוטאס שבדרום ברזיל. מצלמות האבטחה תיעדו את האם כשהיא נחטפת בשער ביתה על ידי רעולי פנים ונלקחת בכוח למכונית, אחרי שעמדה מול שליח שהחזיק בידו פרחים. לאחר שעות ספורות הצליחה המשטרה הברזילאית לאתר את החוטפים במונטה בוניטו בפאתי העיר ולשחרר את פרדה המבוהלת.

 

"היא בסדר. מלבד הבהלה, היא לא נפצעה", אמר הבלש רפאל לופס מהמשטרה המקומית. לדבריו, לכנופיית החוטפים לא היה זמן לדון על דרישות כופר. "סגרנו את המעגל מסביב למקום שבו נראתה המכונית. בתוך פחות משעה מצאנו איפה היא מוחזקת ושחררנו את הקורבן". מקום המסתור נמצא לאחר ששוטרים הבחינו במכונית המבוקשת, לפי התיאור שהובא בשידור ברדיו המקומי.

 

אדם אחד מבין החוטפים הצליח לברוח וארבעה אחרים נעצרו. האיש שנמלט ידוע למשטרה בברזיל בעקבות פשעי רצח וסמים. לשניים מהחוטפים שנתפסו יש עבר פלילי. המשטרה מצאה בבית שבו נעצרו החוטפים אקדח, רובה ציד, קוקאין ומריחואנה. פרדה נמצאה כשידיה כבולות מאחורי גבה במוסך בחלקו האחורי של הבית.

 

בנה של פרדה, טייסון, נכלל בסגל של נבחרת ברזיל למונדיאל ברוסיה, אבל החלוץ בן ה-30 של שחטאר דונייצק לא שיחק בטורניר.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום מסך
התיעוד ממצלמת האבטחה
צילום מסך
מומלצים