שתף קטע נבחר

נחשפה השיחה הסוערת בין מסי לסמפאולי במונדיאל

באתר "אולה" פורסם תמליל השיחה יוצאת הדופן שהתרחשה בין שחקני נבחרת ארגנטינה למאמן אחרי התבוסה לקרואטיה בשלב הבתים. הכוכב הטיח בסמפאולי בפני כולם: "אנחנו לא בוטחים בך יותר. שאלת אותי עשר פעמים אילו שחקנים אתה רוצה שאשים בהרכב ואילו לא, ומעולם לא נתתי לך שם"

נבחרת ארגנטינה הודחה מהמונדיאל בשמינית הגמר בעקבות הפסד 4:3 לצרפת שהמשיכה עד לזכייה, אבל נקודת השפל של הארגנטינאים בטורניר הייתה התבוסה 3:0 בשלב הבתים לקרואטיה שהגיעה בהמשך עד לגמר. היום (שישי) התברר תוכנה של השיחה הקשה שהתקיימה בנבחרת הארגנטינאית אחרי ההפסד המשפיל.

 

אריאל סנוסיאין, עיתונאי שעובד ב-TyC Sports וב"אולה", חשף את תמלול השיחה בין השחקנים למאמן חורחה סמפאולי אחרי ההפסד ההוא. לאחר המשחק, השחקנים בהובלת מסי ומסצ'ראנו קראו לסמפאולי ולעוזריו ונפגשו איתם. ברבע שעה מרוכזת הם השמיעו רשימה של תלונות כלפי סמפאולי, כולל חוסר הביטחון, השינויים שביצע בהרכב, ההאשמות והעצבים שלו.

 

סמפאולי ומסי (צילום: AP)
מסי התעקש שלא באמת הייתה לו השפעה בקביעת ההרכב(צילום: AP)

 

"אם אתה עצבני, השחקן מרגיש את זה. אם השחקנים לא מאמינים לך, בלתי אפשרי שנשיג משהו חשוב כנבחרת", אמרו לו מסי ומסצ'ראנו. מסי אמר באופן נחרץ: "אנחנו לא מקבלים את מה שאתה אומר, אנחנו לא בוטחים בך יותר, אנחנו רוצים לקבל דעה".

 

"חוות דעת על מה?" תהה סמפאולי.

 

"בכל דבר", ענו לו.

 

סמפאולי ומסי במשחק של ארגנטינה מול ניגריה (צילום: AFP)
אווירה מתוחה בטורניר. סמפאולי ומסי במשחק מול ניגריה(צילום: AFP)

 

"ואתם הולכים לבחור את ההרכב, להעביר את האימון, הכל?" שאל המאמן.

 

מסי אמר בכעס: "שאלת אותי עשר פעמים אילו שחקנים אתה רוצה שאשים בהרכב ואילו מהם לא, ומעולם לא נתתי לך שם. תגיד לי לפני כולם אם אי פעם נתתי לך שם". בחדר, נוסף על עשרים ושלושה השחקנים ושלושת חברי צוות האימון, נכח גם נשיא ההתאחדות הארגנטינאית, קלאודיו טאפיה, שרק אמר למאמן: "אתה צריך להיכנע".

 

לאו מסי מאוכזב (צילום: עוז מועלם)
לאו מסי לצד מסצ'ראנו(צילום: עוז מועלם)
 

 

אחד מעוזרי המאמן, סבסטיאן בקאצ'צ'ה, שקל להתפטר באותו שלב. טאפיה מנע זאת ממנו כשפנה למקורבו ואמר: "תגיד לו בבקשה אל תעזוב, השחקנים מקשיבים לו".

 

לאחר המונדיאל סוגיית הפיצוי הגבוה איימה להשאיר את חורחה סמפאולי בתפקידו, אבל בסופו של דבר הצדדים הגיעו לסיכום על גובה הפיצוי וסמפאולי פוטר מנבחרת ארגנטינה.


חורחה סמפאולי (צילום: AFP)
נשיא ההתאחדות אמר לסמפאולי: "אתה צריך להיכנע"(צילום: AFP)

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים