שתף קטע נבחר

ניימאר: "לא יכולתי להסתכל על כדור אחרי המונדיאל"

כוכב נבחרת ברזיל הודה שההדחה ברבע הגמר השפיעה עליו קשות: "הביקורת נגדי הייתה מוגזמת, אבל אני רגיל לזה. ריאל? ספקולציות של התקשורת, כנראה שהם יודעים עליי יותר ממני"

 

ניימאר הגיע למונדיאל כאחד משלושת השחקנים הטובים בעולם וכפייבוריט ברור להניף עם נבחרתו, ברזיל, את גביע העולם – אבל הטיול לרוסיה הסתיים בהדחה מוקדמת ברבע הגמר על ידי בלגיה ובפגיעה קשה בתדמית של הסופרסטאר, שבעיקר נראה מתגלגל על הדשא.

 

בריאיון שהעניק לסוכנות הידיעות AFP, ניימאר התייחס לכל מה שקרה בחודש האחרון ולאיך ההדחה השפיעה עליו.

 

ניימאר (צילום: רויטרס)
לא ידע איפה לקבור את עצמו. ניימאר(צילום: רויטרס)

 

"לא אלך רחוק ואומר שלא רציתי לשחק יותר, אבל לא רציתי לראות כדור או לראות את המשחקים שנותרו בטורניר", חשף הברזילאי בן ה-26. "אפשר לומר שהייתי באבל, הייתי מאוד עצוב, אבל העצב עובר, יש לי את הבן שלי, המשפחה שלי, החברים שלי והם לא רוצים לראות אותי במצב הזה. יש לי יותר סיבות להיות שמח מאשר עצוב".

 

ניימאר גם התייחס לשמועות בנוגע למעבר שלו מפריז סן ז'רמן לריאל מדריד וטען: "אלו ספקולציות של התקשורת. האנשים שכתבו את הידיעות הללו כנראה יודעים על החיים שלי יותר ממני. אני לא רוצה להגיב לשאלה בנושא הזה פשוט כי שום דבר כזה לא קרה".

 

על הלחץ סביבו, בעיקר בנוגע לתג המחיר המפלצתי שלו (222 מיליון אירו), הוסיף: "כל השחקנים הגדולים מרגישים לחץ. ברור שהציפיות ממני גבוהות. אני מודע לאחריות, לא רק בברזיל, אלא גם בקבוצות ששיחקתי בהן מאז שהייתי בן 17".

 

ניימאר מתפתל במונדיאל (צילום: AP)
לא הפסיק להתגלגל על הדשא. ניימאר במונדיאל(צילום: AP)

 

ניימאר כמובן לא שכח להתייחס לביקורות נגדו, שנגעו לנפילות התכופות על הדשא: "אנשים ממהרים לבקר את האדם שעשו עליו עבירה ולא את מי שעשה אותה. הגעתי למונדיאל כדי לשחק, כדי לנצח את היריבים שלי, לא כדי שיבעטו בי. הביקורת נגדי מוגזמת, אבל אני ילד גדול, אני רגיל להתמודד עם כאלו דברים".

 

עוד אמר: "אני לא יכול להיות השופט ולשחק במשחק בו זמנית, אבל יש זמנים שהייתי רוצה שזה יקרה".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים