שתף קטע נבחר

אושר רפואית: לכריסטיאנו רונאלדו גוף של בן 20

הרכש הנוצץ של יובנטוס אמנם בן 33, אבל רופאי אלופת איטליה נדהמו לגלות עד כמה טוב מצבו הפיזי: אחוזי השומן בגופו נמוכים בהרבה מהמצופה ומסת השריר שלו גבוהה משמעותית משל הכדורגלן הממוצע

רונאלדו ביובנטוס (צילום מסך מתוך טוויטר)
רונאלדו במדי יובנטוס. עדיין בשיאו(צילום מסך מתוך טוויטר)

 

כריסטיאנו רונאלדו הוא אתלט ענק, את זה כולם יודעים. החל מאתמול (שני) בצוות הרפואי של המועדון החדש שלו, יובנטוס, יודעים לספר עד כמה. אנשי אלופת איטליה נדהמו לגלות את התוצאות שהשיג הכוכב הפורטוגלי בבדיקות הרפואיות שנערכו לו. החלוץ אמנם עבר כבר את גיל 33, אבל הנתונים שלו במבחנים התאימו יותר למצב הפיזי של אתלט בן 20.

 

מלך השערים של ליגת האלופות בכל הזמנים ידוע בכך שהוא שומר על גופו בצורה אובססיבית. הוא לא שותה אלכוהול (גם בגלל טראומת הילדות, לאחר שאביו היה אלכוהוליסט), הולך לישון מוקדם, מגיע ראשון לכל אימון ועוזב אחרון.

 

כריסטיאנו רונאלדו עובר בדיקות רפואיות ביובנטוס (צילום: האתר הרשמי של יובנטוס)
במהלך הבדיקות הרפואיות. למה שלא יחייך(צילום: האתר הרשמי של יובנטוס)

 

והתוצאות מתיישרות עם אורח החיים הזה. שבעת אחוזי השומן בגופו הם כשליש פחות מאחוזי השומן של הכדורגלן המקצועני הממוצע. מסת השריר שלו מגיעה ל-50 אחוזים - ארבעה מעל הממוצע. חשוב לציין שהבדיקות נערכו כמה שבועות לאחר שרונאלדו שיחק את משחקו הרשמי האחרון, במדי נבחרת פורטוגל במונדיאל ברוסיה, מה שהופך את התוצאות למרשימות עוד יותר.

 

בטורניר ברוסיה גם קיבלנו דוגמה חיה ליכולות המטורפות שלו בכל מה שנוגע למהירות. באחד הספרינטים ב-3:3 בין פורטוגל לספרד בשלב הבתים, בו כבש שלושער, הוא הגיע ל-34 קמ"ש. עדיין לא ניתנה תשובה חד משמעית לשאלה איזו מהפריצות הייתה מהירה יותר, זו או הדהירה של קיליאן אמבאפה (בן ה-19 להזכירכם) בדרך לרחבה של ארגנטינה בשמינית הגמר. כך או כך אין ברירה אלא להסכים: רונאלדו הוא תופעה מדהימה בכל קנה מידה. 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: האתר הרשמי של יובנטוס
כריסטיאנו רונאלדו
צילום: האתר הרשמי של יובנטוס
מומלצים