שתף קטע נבחר

דויד סילבה מספר: "התקופה הקשה ביותר בחיי"

קשר מנצ'סטר סיטי סיפר על החודשים האחרונים בהם נאבק בנו שנולד פג על חייו: "הייתי צריך להיות חזק, קיבלתי מהקבוצה אהבה שאני יכול רק להעריך". על נבחרת ספרד: "לא יודע אם אמשיך לשחק בה"

קשר מנצ'סטר סיטי ונבחרת ספרד, דויד סילבה, סיפר על התקופה הקשה שעבר בחודשים האחרונים. בנו מתאו, שיצא לאוויר העולם בדצמבר האחרון, נולד פג ובשל מצבו הקשה נאבק על חייו. במשך כל אותה תקופה שיחק סילבה במדי קבוצתו ונבחרת ארצו, עימה הופיע במונדיאל האחרון.

 

מנצ'סטר סיטי אישרה לסילבה לשהות לצד משפחתו בכל עת שיחפוץ. בראיון ל"דיילי מירור" הוא סיפר: "אתה לא מצפה שבן שלך שרק נולד יילחם על החיים שלו. בכל אותה תקופה סמכתי על בת הזוג שלי, על המשפחה שלי ועל חבריי לקבוצה. מתאו גם היווה מקור להשראה בשל הדרך בה נאבקנו. טסתי מאנגליה לספרד כדי להיות עם הבן שלי וטסתי אחרי זה בחזרה לאנגליה כדי להתאמן ולשחק עם מנצ'סטר סיטי. זה היה קשה מהבחינה המנטאלית והייתי צריך להיות חזק, כי רציתי שהבן שלי ימשיך להילחם. זו הייתה התקופה הקשה ביותר בחיים שלי".

 

"בשל המאבק, מתאו היווה מקור להשראה". דויד סילבה (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
"בשל המאבק, מתאו היווה מקור להשראה". דויד סילבה(צילום: רויטרס)

 

סילבה חלק שבחים לפפ גווארדיולה והנהלת מנצ'סטר סיטי על ההבנה שגילו כלפיו: "כל הזמן התייחסו אליי יפה, אבל כאשר מתאו נולד פג הבנתי מה המשמעות של המועדון הזה בשבילי. זה היה בתקופת חג המולד, בה פפ היה זקוק לי בשל עומס המשחקים. שיחקנו היטב בליגה, אבל שום דבר לא הוכרע עדיין והמאבק היה צמוד. ובכל זאת, פפ אמר לי שאין שום דבר חשוב יותר מהמשפחה שלי ושאני צריך לדאוג לבן שלי ולעצמי. במשבר הכי גדול ובתקופה הכי גרועה הקבוצה נתנה לי אהבה שאני יכול רק להעריך".

 

סילבה הוסיף: "מנצ'סטר סיטי היא קבוצה שנבנתה במטרה לזכות בתארים, אבל המנג'ר, ההנהלה, חבריי לקבוצה והאוהדים הוכיחו לי שמועדון גדול חושב לא רק על כדורגל. יש לנו במנצ'סטר סיטי לא רק אנשים מצליחים, אלא גם בני אדם שיודעים שהמשפחה היא מעל לכל".

 

מצבו של מתאו השתפר לאחרונה וסילבה אופטימי: "מוקדם עדיין לומר שהכל בסדר, אבל החדשות הטובות הן שהבן שלי מתחזק. הוא חייב להמשיך לעבור בדיקות, אבל לפחות אנחנו יכולים לחשוב על העתיד".

 

סילבה וגווארדיולה. "המועדון חושב לא רק על כדורגל" (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
סילבה וגווארדיולה. "המועדון חושב לא רק על כדורגל"(צילום: רויטרס)

 

סילבה (32) הבהיר שהוא לא מתכוון להאריך את חוזהו במנצ'סטר סיטי: "אשלים 10 שנים בקבוצה – וזהו. כבר קיבלתי את ההחלטה הזו. אני עדיין לא יודע היכן אשחק לאחר מכן, אבל בטוח שזה לא יהיה באנגליה, כי אני לא מסוגל לשחק נגד מנצ'סטר סיטי בפרמייר ליג. אני רק יכול להגיד שזה יהיה רחוק מהגשם". הקשר טען שהוא עשוי להודיע בקרוב על פרישה מנבחרת ספרד: "לא יודע אם אמשיך לשחק בה, זו החלטה שאקבל בימים הקרובים".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים