שתף קטע נבחר

לופטגי: "יש ציפיות גדולות מגארת' בייל"

אחרי העזיבה של כריסטיאנו רונאלדו, המאמן החדש ז'ולן לופטגי הבהיר מי אמור להיות הכוכב הגדול של ריאל מדריד: "יש לבייל הזדמנות להראות איזה שחקן גדול הוא". על הפורטוגלי שעבר ליובנטוס: "הוא כבר היסטוריה, מצפה לי אתגר לבנות קבוצה בלעדיו"

"כמאמן מצפה לי אתגר מלא תשוקה לבנות קבוצה ללא כריסטיאנו רונאלדו". המאמן החדש של ריאל מדריד, ז'ולן לופטגי, יודע שהקבוצה שתעמוד לרשותו תהיה שונה לחלוטין מזו שהייתה במועדון בתשע השנים האחרונות בעקבות המעבר של הכוכב הפורטוגלי ליובנטוס.

 

"אשמח מאוד אם אף שחקן לא יבוא ואף שחקן לא יילך", אמר לופטגי במסיבת עיתונאים במהלך מסע המשחקים בארצות הברית. כזכור, המינוי שלו כמחליפו של זינדין זידאן עורר מחלוקת, מכיוון שפורסם בתקשורת יומיים לפני תחילת המונדיאל, דבר שהוביל לפיטוריו מנבחרת ספרד.

 

ז'ולן לופטגי עם קיילור נבאס (צילום: EPA)
לופטגי עם נבאס. "אנחנו מרוצים שהוא איתנו"(צילום: EPA)

 

המאמן אמר: "עד עכשיו אני מרוצה, כי אנחנו עומדים בקצב האימונים ולא סובלים מפציעות. אני מכיר בעובדה שכריסטיאנו רונאלדו היה אחד השחקנים החשובים בהיסטוריה של ריאל מדריד. כשחתמתי הוא עדיין היה בקבוצה, אבל זמן קצר לאחר מכן הביע את רצונו לעזוב. כריסטיאנו הוא כריסטיאנו, אבל ריאל מדריד היא מעל לכל. הוא כבר היסטוריה ואנחנו מאחלים לו את הטוב ביותר. אנחנו מרוצים מהסגל שיש לנו ונילחם כדי להשיג את כל המטרות, כי בריאל מדריד זה לא יכול להיות אחרת".  

  

לופטגי התייחס למשחק ההכנה הקרוב מול מנצ'סטר יונייטד: "הכי חשוב זה להתכונן לעונה החדשה מכל ההיבטים. צריך להיכנס לקצב תחרותי ולהגיע בצורה הטובה ביותר למשחק הסופר קופה, שהוא המטרה הראשונה שלנו העונה. חשוב מאוד שאף אחד לא ייפצע עד אז. מנצ'סטר יונייטד נמצאת בשלב מתקדם יותר מאיתנו בתהליך וננסה להתמודד מולה. חלק מהשחקנים לא ישותפו כי זה סיכון לתת להם לשחק".

 

שחקני ריאל מדריד באימון בפלורידה (צילום: EPA)
שחקני ריאל מדריד באימון בפלורידה(צילום: EPA)

 

המאמן התייחס ליכולת שמפגינים גארת' בייל וקארים בנזמה באימונים: "שניהם עובדים בצורה יוצאת מהכלל, עם מחויבות ורצון. זו הזדמנות גדולה בשבילם להמציא את הקבוצה מחדש. אנחנו מקווים

שבייל יעשה עונה גדולה ויש לנו ציפיות גדולות ממנו. נעשה הכל כדי לקבל ממנו את הטוב ביותר. הוא מאוד מרוצה שהוא נשאר בריאל מדריד ויש לו הזדמנות להראות איזה שחקן גדול הוא. אנחנו מרוצים ממה שהוא נותן לנו והוא מרוצה ממה שאנחנו עושים. למרות שיש לנו שחקנים אינדיבידואלים טובים ננסה ליצור תלכיד טוב".

 

בשנים האחרונות התפרסמו לא מעט ידיעות על מעבר אפשרי של קיילור נבאס, למרות שבכל פעם ידע השוער להתעלות על עצמו ברגעים החשובים. לופטגי אמר עליו: "דיברתי איתו ואנחנו מאוד מרוצים שהוא איתנו. יותר מזה אין מה להגיד. קיילור שחקן חשוב בריאל מדריד כבר כמה שנים ואנחנו רוצים שזה יימשך כך".

 

גארת' בייל חוגג (צילום: רויטרס)
גארת' בייל חוגג בגמר ליגת האלופות(צילום: רויטרס)

 

על הרכש הצפוי: "לא נדבר על דברים היפותטיים, בעזרת מה שיש לנו נהיה מסוגלים להתמודד עם הדרישות". על החלוץ הברזילאי ויניסיוס בן ה-18, שקיבל את החולצה מספר 7 אותה לבש רונאלדו: "הוא שחקן צעיר וטוב מאוד לגילו. ניתן לו את הדקות שאנחנו חושבים שצריך ונעבוד איתו כהשקעה לעתיד".

 

ויניסיוס. השקעה לעתיד (צילום: EPA)
ויניסיוס. השקעה לעתיד(צילום: EPA)

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים