שתף קטע נבחר

היגוואין הוצג במילאן: "אתגר גדול בשבילי"

החלוץ החדש של הרוסונרי נשמע נרגש במסיבת העיתונאים ("הצטרפתי למועדון עם היסטוריה אדירה") והתייחס גם לשיתוף הפעולה עם אלגרי ביובנטוס: "היו בינינו חילוקי דעות"

אחרי שנחת במילאנו הרגע לו חיכו אוהד מילאן הגיע: גונסאלו היגוואין הוצג רשמית כשחקן הרוסונרי. על פי דיווחים בתקשורת האיטלקית יובנטוס תשאיל את החלוץ בן ה-30 תמורת 18 מיליון אירו, כשלמילאן תהיה אופציה לרכוש אותו תמורת 36 מיליון נוספים בתום העונה.

 

"אני רוצה להודות למילאן על המאמץ הרב שהם עשו כדי להביא אותי לכאן", אמר היגוואין במסיבת העיתונאים. "זה אתגר גדול בשבילי. אני מקווה להחזיר על האמונה שהראו כלפיי. הצטרפתי למועדון עם היסטוריה אדירה". היגוואין לא שכח לשלוח מסר לאוהדים ("הם ראויים לכך שמילאן תחזור למקום שבו הם היו תמיד") ולהודות למנהל המקצועי לאונרדו ("דבריו שכנעו אותי, ראיתי את הכנות והביטחון בעיניים שלו").

 

גונסאלו היגוואין (צילום: רויטרס)
גונסאלו היגוואין(צילום: רויטרס)

 

על מאמנו הקודם הוא אמר: "עבדתי עם אלגרי במשך שנתיים, היו בינינו חילוקי דעות, אבל לא הם מה שהובילו אותי לכאן - רק המוטיביציה שמילאן הראתה לי. יש לי הרבה אמון בקבוצה הזאת, אהבתי איך שהיא שיחקה בעונה שעברה. שיקחתי עבור קבוצות שתמיד ניסו לנצח, ומילאן תמיד ניסתה לנצח. האתגר הוא לגרום לקבוצה לנצח שוב".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: EPA
גונסאלו היגוואין
צילום: EPA
מומלצים