שתף קטע נבחר

שחקני ניוקאסל מסרבים להצטלם לטלוויזיה

ההנהלה סירבה לדרישה למענקי הישארות, השיחות עם הבעלים נתקעו והשחקנים החליטו לשבות בדרך יצירתית, כשסירבו לקחת חלק בצילום המסורתי בו כל אחד מהם צועד לכיוון המצלמה. הקבוצה עלולה לספוג קנס מהליגה

לא רק אצלנו: ניוקאסל עלולה לספוג קנס לאחר שלא סגרה את הסכם הבונוסים לעונה הקרובה מול שחקניה, רגע לפני משחק הפתיחה שלה בפרמייר ליג מול טוטנהאם בסוף השבוע.

 

לאחר שהשיחות מול הבעלים מייק אשלי לא הביאו לפתרון, שחקני הקבוצה החליטו לנקוט בעיצומים בדרך יצירתית, כשסירבו היום (שני) להשתתף בצילומי ההצגה הגראפית של השחקנים לטלוויזיה, כשהם צועדים לכיוון המצלמה. על פי ההסכם מול הנהלת הליגה, הצילומים הם בגדר חובה, וגם עניין זה עלול לגרור עונש כספי לקבוצה.

 

הזמן הולך ואוזל. בניטס (צילום: getty images) (צילום: getty images)
הזמן הולך ואוזל. בניטס(צילום: getty images)

 

השחקנים גם סירבו להתראיין בתקופת טרום העונה, כולל למחלקת המדיה של המועדון עצמו. הדרישה שלהם הייתה לשחזר את ההסכם מהעונה שעברה, שמזכה אותם במענקים של עד 5 מיליון אירו שיתחלקו בין שחקני הסגל במידה והקבוצה תישאר בליגה הראשונה, אך נתקלו בסירוב.

 

זה אינו הקיץ הראשון שבו ניוקאסל נקלעת למשבר ארגוני לפני פתיחת העונה. המאמן רפא בניטס כבר התלונן לא פעם על כך שאינו מקבל את התנאים להם הוא זקוק כדי להכין את הקבוצה לעונה וכעת נדמה שהמשבר מגיע לשיא.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים