שתף קטע נבחר

תיבו קורטואה חתם בריאל מדריד

הבלאנקוס הודיעו רשמית כי השוער הבלגי ישחק בסנטיאגו ברנבאו בשש השנים הקרובות. במסגרת העסקה מתאו קובאצ'יץ' הושאל לבלוז לעונה אחת

עכשיו זה רשמי: תיבו קורטואה ילבש את המדים של ריאל מדריד בשש השנים הבאות, אחרי שעזב את צ'לסי וחתם הערב (רביעי) בבלאנקוס. לפי הדיווחים ריאל תשלם לצ'לסי 38.8 מיליון אירו עבור השוער, ומתאו קובאצ'יץ' שיצטרף לבלוז בהשאלה לעונה אחת יעשה את הדרך ההפוכה. מי שיחליף את קורטואה בצ'לסי הוא קפה אריסבלאגה, שעבר מאתלטיק בילבאו תמורת סכום שיא של 80 מיליון אירו.

 

קורטואה פירסם הערב פוסט פרידה: "הייתי רק בן 19 כשצ'לסי נתנה בי אמון. שמחתי להיות חלק מאחד המועדונים הגדולים בעולם והגשמתי חלום ילדות - לשחק בפרמייר-ליג ולזכות באליפות. רוצה להביע את הערכתי לאוהדים הנהדרים שתמכו בי כל השנים. תמיד תהיה לי פינה חמה בלב למועדון".

 

טיבו קורטואה ריאל מדריד (מתוך האתר הרשמי של ריאל מדריד)
טיבו קורטואה. חתם לשש שנים במדריד(מתוך האתר הרשמי של ריאל מדריד)
 

 

ריאל רצתה לצרף את הבלגי בן ה-26 כבר תקופה ארוכה וקורטואה מצידו לא היסס להחרים את אימוני צ'לסי כדי לאותת שהוא מעוניין להגיע למדריד. הבלאנקוס שאיבדו הקיץ את כריסטיאנו רונאלדו רושמים לעצמם רכש גדול ראשון הקיץ של שחקן מוכח.

 

קורטואה רשם 128 הופעות בשערה של צ'לסי וזאת הפעם השנייה שהוא מגיע למדריד אחרי ששיחק באתלטיקו בין השנים 2011 ל-2014. השוער רשם מונדיאל מצוין במדי נבחרת בלגיה ואף זכה בתואר השוער המצטיין במונדיאל.

 

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מתוך האתר הרשמי של ריאל מדריד
תיבו קורטואה
מתוך האתר הרשמי של ריאל מדריד
מומלצים