שתף קטע נבחר

גארי נוויל: "כואב לראות את מנצ'סטר יונייטד של מוריניו"

שחקן העבר של השדים האדומים ביקר את המנג'ר הפורטוגלי: "משחק בניגוד ל-DNA של המועדון, פוצ'טינו צריך להיות המאמן הבא של הקבוצה"

גארי נוויל הוא ללא ספק אחד השחקנים היותר אהובים ששיחקו במנצ'סטר יונייטד. שחקן ההגנה, שמשמש בשנים האחרונות כפרשן, ביקר את מנג'ר השדים האדומים, ז'וזה מוריניו, בעקבות סגנון המשחק שלטענתו לא מתאים למועדון: "כאוהד, כואב לי לראות את זה".

 

"איאקס, מנצ'סטר יונייטד וברצלונה הם שלושת המועדונים שמכתיבים את סגנון המשחק באירופה. יונייטד תמיד שיחקה 4-4-1-1 או 4-4-2 עם שני שחקנים באגפים, זה חלק מה-DNA של המועדון ולא יכול להשתנות".

 

מוריניו (צילום: רויטרס)
מוריניו. יישאר עוד הרבה זמן ביונייטד?(צילום: רויטרס)

נוויל. לא אוהב את מוריניו (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
נוויל. לא אוהב את מוריניו(צילום: רויטרס)

 

נוויל הסביר מדוע לדעתו מוריניו בכלל הגיע ליונייטד: "האוהדים לא היו מרוצים, האצטדיון התחיל להתרוקן ואז ההנהלה חשבה 'אוקיי, אנחנו צריכים להתחיל לנצח', אז הם הביאו את מוריניו, שאוהב שחקנים פיזיים עם הרבה כוח. שימו לב לשחקנים שמוריניו החתים - לוקאקו, מאטיץ', פרד, ביילי, גל של שחקנים שמתאימים לסגנון שלו".

 

שחקן העבר גם יודע איזה מאמן הכי מתאים ליונייטד אחרי תקופת מוריניו: "מאוריסיו פוצ'טינו צריך להיות המאמן הבא של יונייטד. הוא אוהב שחקנים צעירים בני 24-23, רעבים. סגנון המשחק שלו הוא לדחוף תמיד למעלה, לשחק גבוה. הוא אוהב שחקנים שלוחצים מקדימה. כמה חלוצים של יונייטד אתם רואים שרצים כמו אלה של טוטנהאם? מוריניו אוהב לשחק נמוך ומאחור".

 

פוצ'טינו. מתאים ליונייטד (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
פוצ'טינו. מתאים ליונייטד(צילום: רויטרס)
 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רויטרס
ז'וזה מוריניו
צילום: רויטרס
מומלצים