שתף קטע נבחר

1:3 לפריז סן ז'רמן על גנגאן

מחזור שני בליגה הצרפתית: האלופה ביצעה מהפך אחרי שפיגרה במחצית. נולאן רו העלה את המארחת ליתרון, ניימאר השווה בפנדל וקיליאן אמבאפה הכריע עם צמד גדול לאחר שנכנס במחצית למשחק הבכורה שלו העונה. רק 0:0 ביתי למונאקו

פריז סן ז'רמן כבר ראתה איך היא מאבדת נקודות ראשונות מוקדם מהצפוי בליגה הצרפתית. לשמחתה, יש לה את קיליאן אמבאפה, שהמשיך בדיוק מהמקום בו עצר בגמר המונדיאל. החלוץ נכנס כמחליף במחצית וכבש צמד שהשלים מהפך בדרך ל-1:3 בחוץ על גנגאן.

 

לטבלת הליגה הצרפתית

 


 

הקבוצה של תומאס טוכל נקלעה לפיגור מוקדם משער של נולאן רו בדקה ה-20, אחרי טעות נוראית של המגן השמאלי קולין דגבה שחלם ואיפשר לחלוץ לכבוש מול ג'אנלואיג'י בופון.

 

ניימאר (צילום: AFP)
ניימאר משווה בפנדל. התחיל את הקאמבק(צילום: AFP)

 

ניימאר עם מהלך מבריק ברחבה סחט פנדל - הפעם כנראה בצדק, למרות זינוק אופייני מרשים - וכבש מהנקודה (53). אבל  האיש של פריז היה כאמור הפנומן הצרפתי.

 

את הראשון הוא גלגל פנימה אחרי מסירה גדולה של אנחל די מריה, ואת הרגע של המשחק הוא שמר לדקה ה-90. הוא קיבל כדור מניימאר עשרים מטרים מהשער, עבר את הבלם שלו כאילו לא היה והקפיץ באומנות מעל קרל ג'והן ג'והנסון - שער נפלא.

 

במשחקים נוספים, 0:0 מאכזב למונאקו מול ליל, 0:1 קטן לראן על אנז'ה, מונפלייה ניצחה 1:2 את אמיין, ניס וקון סיימו בתיקו 1:1.


פורסם לראשונה 18/08/2018 19:57

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים