שתף קטע נבחר

דיווח: ריאל מדריד הולכת על יאגו אספאס

הבלאנקוס ככל הנראה משנים כיוון לאחר שהניסיונות לצרף את רודריגו מוולנסיה נכשלו. סעיף השחרור של חלוץ סלטה, שמוערך מאוד על ידי לופטגי, עומד על 120 מיליון אירו, פלורנטינו פרס מוכן על פי הפרסומים לשלם 40

 

ריאל מדריד מעוניינת לצרף את חלוץ סלטה ויגו ונבחרת ספרד, יאגו אספאס, כך על פי דיווח באנגליה. הבלאנקוס החליטו לוותר על מי שהיה המטרה המועדפת עליהם, רודריגו מוולנסיה, שהמו"מ לגביו נתקע, כאשר הזמן מתחיל לדחוק לקראת מועד סיום חלון ההעברות ב-31 באוגוסט.

 


 

שני החלוצים מוערכים מאוד על ידי מאמן הקבוצה ז'ולן לופטגי, שהעניק להם לא מעט דקות בתקופתו בנבחרת ספרד. אספאס, אגב, היה האיש שכבש את השער מול מרוקו ששלח את ספרד לשמינית הגמר במונדיאל האחרון - רק שלופטגי כבר לא היה על הקווים אז.

 

איסקו ויאגו אספאס חוגגים (צילום: AFP)
אספאס חוגג עם איסקו בנבחרת. יתאחדו בריאל?(צילום: AFP)

 

כרגע, אלופת אירופה נמצאת בבעיה - לפחות על הנייר - מבחינה התקפית. קארים בנזמה ובורחה מיוראל חסר הניסיון הם החלוצים המרכזיים היחידים בסגל. השאלה העיקרית שעולה היא כמה שנים נותרו לאספאס בן ה-31 בשיא, ולא פחות מכך האם יוכל לעשות את ההתאמה לקבוצה מהדרג של ריאל, ולהציג את היכולת שלו מסלטה.

 

הקבוצה הגדולה היחידה בה שיחק החלוץ עד כה היא ליברפול, בין השנים 2013 ל-2015, ושם הוא לא נחל הצלחה רבה מדי, בלשון המעטה: 14 הופעות בלבד ועמודת שערים מאופסת לא היו מה שקיוו לקבל ממנו במרסיסייד. עם זאת, המספרים של אספאס מאז 2015 בליגה הספרדית מרשימים הרבה יותר, עם ממוצע של יותר משער כל שני משחקים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: גטי אימג'ס
יאגו אספאס
צילום: גטי אימג'ס
מומלצים