שתף קטע נבחר

איבן ראקיטיץ' אישר: "נשאר בברצלונה"

הקשר שם סוף לספקולציות: "להיות חלק מהמועדון הכי טוב בעולם זה הדבר הכי מספק שיש". למרות הניצחון 0:1 בויאדוליד, ביקורת קשה על משטח הדשא, ג'רארד פיקה: "בושה, שחקנים יכלו להיפצע"

בברצלונה יכולים להיות מרוצים מניצחון החוץ אתמול (שבת) 0:1 על ויאדוליד ובעיקר מכך שאיבן ראקיטיץ' שם סוף לספקולציות ואישר כי למרות ההתעניינות הוא נשאר בקטאלוניה: "מספר קבוצות רצו אותי. דיברתי עם אשתי ועם הסוכן שלי, חשבנו על הדברים ובסוף ההחלטה הייתה קלה. הדבר הכי חשוב עבורי הוא שאני רוצה להיות להישאר פה".

 


לטבלת הליגה הספרדית 

 

ראקיטיץ' עניין מספר מועדונים גדולים כמו אינטר ופאריז סן ז'רמן שעל פי הדיווחים הייתה מוכנה לשלם 90 מיליון אירו כדי להביא אותו לצרפת, אבל לא השאיר מקום לספק היכן הוא רוצה להיות: "אני נשאר בברצלונה. יש לי חוזה לעוד ארבע שנים וזה כבוד עבורי לשחק עבור הסמל הזה".

 

איבן ראקיטיץ' ברצלונה (צילום: EPA)
איבן ראקיטיץ'. "אין מקום אחר בעולם שיהיה טוב יותר עבורי"(צילום: EPA)
 

 

"להיות חלק מהמועדון הכי טוב בעולם זה הדבר הכי מספק שיש. לא היה רק דבר אחד ששכנע אותי להישאר, אבל ידעתי שאין מקום אחר בעולם שיהיה טוב יותר עבורי", הודה הקשר שהגיע ב-2014 מסביליה.

 

בברצלונה ביקרו בצורה קשה את משטח הדשא באצטדיון בויאדוליד וג'רארד פיקה לא פספס הזדמנות גם לעקוץ את מנהלת הליגה על ההחלטה לערוך משחקי ליגה בצפון אמריקה: "אם אנחנו רוצים למכור מוצר החוצה והלביא אותו לארצות הברית, אנחנו חייבים קודם להסתכל מה יש אצלנו בבית. זאת בושה, שחקנים יכלו להיפצע".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים