שתף קטע נבחר

בדקה ה-95: 1:2 למילאן על רומא

ניצחון ראשון העונה לקבוצה של ג'נארו גאטוזו בליגה האיטלקית: קסייה (40) כבש ראשון, פאסיו השווה בוולה (59) - והמילה האחרונה הייתה של פטריק קוטרונה המחליף, שהבקיע בתוספת הזמן. שערים של היגוואין ואנזונזי נפסלו בגלל נבדל ונגיעת יד בעזרת מערכת ה-VAR

 

מילאן השיגה הערב (שישי) ניצחון ראשון העונה בליגה האיטלקית - והיא עשתה את זה בצורה הכי דרמטית שאפשר. הרוסונרי יצאו מהמפגש הביתי נגד רומא עם 1:2 דחוק בדקה ה-95, אחרי שער של פטריק קוטרונה.

 


 

 

גונסאלו היגוואין כבר חשב שהוא מצליח לכבוש עוד קודם את שער הבכורה שלו במילאן, רק שהוא נפסל בגלל מערכת ה-VAR בגלל נבדל. בסוף אותו היגוואין היה זה שסיפק את הבישול לקוטרונה, עם מסירה חכמה ששמה אותו במצב מצוין מול השוער של רומא רובין אולסן.

 

פטריק קוטרונה (צילום: AFP)
המנצח הגדול של הערב. פטריק קוטרונה(צילום: AFP)

 

מילאן חוגגת (צילום: רויטרס)
מילאן חוגגת את השער של קסייה(צילום: רויטרס)

 

מערכת ה-VAR פעלה הערב גם נגד רומא, כשסטיבן אנזונזי נעזר ביד כדי להשתלט על כדור קרן ולכבוש שער שלא אושר. עוד קודם פרנק קסייה (40) ופדריקו קאסיו (59) הבקיעו שערים חוקיים בערב הנהדר שקיבלנו בסן סירו.

 

מהלך המשחק

החמצה גדולה של מילאן בדקה ה-15: דוידה קלאבריה קיבל מסירה טובה ובעט החוצה מקרוב. בדקה ה-17 גם גונסאלו היגוואין כמעט כבש, עם בעיטה מסוכנת ברגל ימין. השוער רובין אולסן הדף לקרן. דקות מעולות של המארחת לא הובילו לשער.

 

בדקה ה-28 הגיעה הזדמנות נוספת שלה, הפעם עם בעיטה חזקה של סוסו. אולסן שוב היה במקום כדי לעצור. הראשון של מילאן היה באוויר, ובדקה ה-40 הוא הגיע: ריקארדו רודריגס העביר מסירת רוחב מדויקת לפרנק קסייה, שכבש מקרוב. 0:1 מוצדק למילאן.

 

ג'אקומו בונבנטורה מול דניאלה דה רוסי (צילום: AFP)
בונבנטורה מול דה רוסי בסן סירו(צילום: AFP)

 

רומא פתחה את המחצית השנייה עם מצב מעניין משלה. בדקה ה-49 היגוואין איבד כדור ואדין דז'קו בעט כדור מסוכן שפספס את המסגרת. עשר דקות לאחר מכן, האורחים השיגו את השוויון שרצו. קלאבריה הרחיק רע, הכדור הגיע לפדריקו פאסיו - שבעט פנימה מהאוויר. 1:1.

 

תוך שלוש דקות מילאן חשבה שהחזירה לעצמה את היתרון, אבל החגיגה שלה הייתה מוקדמת. היגוואין קיבל מסירת עומק, עבר את אולסן וכבש את מה שהיה אמור להיות השער הראשון שלו בסן סירו - אלא שלאחר בדיקה במערכת ה-VAR, התברר שהוא היה בנבדל קטנטן.

 

גונסאלו היגוואין (צילום: רויטרס)
השער שלו נפסל. היגוואין(צילום: רויטרס)

 

בדקה ה-79 גם יובנטוס נפלה קורבן למערכת ה-VAR. סטיבן אנזונזי נעזר בידו כדי להשתלט על כדור קרן ולכבוש. בדיקה בווידאו פסלה את השער.

 

בדקה ה-95 זה הגיע: שער הניצחון של מילאן! היגוואין הכניס כדור גדול לפטריק קוטרונה, שלא התבלבל ולא נלחץ - פשוט בעט לרשת. 1:2 למילאן שהקפיץ את היציעים בסן סירו.

 

גרמניה: 0:0 בין האנובר לדורטמונד

בצרפת ניס ניצחה 0:1 את ליון. בדקה ה-50 אלן סיינט-מקסימין בעט, הכדור פגע במרסלו ונכנס פנימה. בגרמניה האנובר ודורטמונד, שפתחה את העונה עם ניצחון, נפרדו ב-0:0. גם ויאדוליד וחטאפה סיימו ב-0:0.


פורסם לראשונה 31/08/2018 21:29

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים