שתף קטע נבחר

דיווח: "עוד שלוש מתלוננות נגד רונאלדו"

ה"סאן" חושף כי עורכי הדין של קתרין מיורגה הגיעו לשלוש נשים נוספות שטוענות כי הכוכב פגע בהן - עם אחת מהן חתם על הסכם סודיות, כפי שעשה עם המתלוננת הראשונה

ה"סאן" הבריטי חשף הבוקר (שני) כי עורכי הדין של קתרין מיורגה מצאו עוד שלוש מתלוננות חדשות נגד כריסטיאנו רונאלדו.

 

אחת המתלוננות טוענת כי רונאלדו תקף אותה במהלך מסיבה, ואחרת טוענת כי הכוכב פגע בה והיא חתמה איתו על הסכם סודיות, בדיוק כפי שקרה עם קתרין מיורגה. גם המקרה הזה קרה במהלך 2009. "אנחנו בודקים את ההאשמות לעומק", אמרו עורכי הדין של מיורגה.

 

מיורגה ורונאלדו בלילה שבו התרחש האירוע ב-2009 (צילום: AP)
מיורגה ורונאלדו בלילה שבו התרחש האירוע לכאורה ב-2009(צילום: AP)

מיורגה ורונאלדו בלילה שבו התרחש האירוע ב-2009 (צילום: AP)
(צילום: AP)

 

מוקדם יותר היום חשף העיתון הגרמני "דר שפיגל" פרטים נוספים על פרשת האונס והפעם פרסם את פרטי ההסכם בין מיורגה לרונאלדו שנחתם ב-2010, מספר חודשים לאחר הלילה בבית המלון בלאס וגאס.

 

במסמך רונאלדו נקרא לפעמים "טופר" ולפעמים "מיסטר די", וגם השם של מיורגה אינו מוזכר. במסמך סוכם שמיורגה תקבל מרונאלדו 375 אלף דולר והיא בתמורה לא תתלונן נגדו. חלקים מההסכם כבר הודלפו לתקשורת, אך במסמך של "דר שפיגל" מופיעה חתימתו של רונאלדו וכן הסכום המדויק שאותו שילם למיורגה.

 

כריסטיאנו רונאלדו יובנטוס (צילום: AFP)
הפרטים ממשיכים לדלוף(צילום: AFP)

 

בנוסף, רונאלדו עבר בדיקת איידס וסיפק למיורגה את התוצאות. כמו כן פורסם כי מיורגה פנתה למשטרה מספר שעות לאחר האירוע, אבל סירבה לומר לחוקרים מי פגע בה, והסכימה רק להגיד שמדובר בספורטאי מפורסם.


פורסם לראשונה 08/10/2018 09:58

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים