שתף קטע נבחר

1:2 לצרפת על גרמניה

הצרפתים בדרך הבטוחה לפלייאוף אחרי ניצחון ביתי על הגרמנים. צמד של אנטואן גריזמן מחק יתרון מפתיע של טוני קרוס. הנבחרת של יוגי לב איבדה סיכוי לעלות

צרפת בדרך לפלייאוף ליגת האומות. אלופת העולם ניצחה 1:2 את גרמניה בבית ומוליכה בבטחה את בית 1 בדרג 1, בעוד גרמניה סיימה את דרכה בטורניר עם הפסד שני ברציפות, אחרי ה-3:0 שספגה במשחק הקודם מהולנד.

 


 

 

לטבלאות הבתים בליגת האומות

 

הגרמנים פתחו טוב ועלו ליתרון מוצדק מפנדל של טוני קרוס (14), אבל די נעלמו מאוחר יותר. אלופת העולם השתלטה על המשחק ואנטואן גריזמן השווה בנגיחה (62). המארחת קיבלה פנדל מפוקפק (80), אותו גריזמן ניצל כדי להפוך את התוצאה ולנצח במשחק.

 

גריזמן חוגג (צילום: AP)
גריזמן חוגג(צילום: AP)

טוני קרוס חוגג (צילום: רויטרס)
טוני קרוס חוגג(צילום: רויטרס)

טוני קרוס חוגג (צילום: רויטרס)
הגרמנים הובילו(צילום: רויטרס)

פוגבה מול קימיך (צילום: גטי אימג'ס)
פוגבה מול קימיך(צילום: גטי אימג'ס)

 

אוקראינה מארחת את צ'כיה בדרג 2, כשהיא עם שש נקודות משני משחקים. ניצחון נוסף יבטיח את המקום הראשון בבית 1. וויילס וגארת' בייל יתארחו באירלנד לקרב בניחוח בריטי. דרג 3: קפריסין ורן בן שמעון יתארחו אצל האחרונה בבית 3, סלובניה.

 

דרג 1, בית 1

צרפת - גרמניה 1:1

לירוי סאנה פרץ לרחבה והעביר רוחב, ופרסנל קימפמבה נגע בכדור ביד. טוני קרוס כבש את הפנדל (14). בדקה ה-24 מתיאס גינטר הגיע לכדור קרן ובעט אותו מתוך הרחבה, לוריס הציל. בדקה ה-40 הזדמנות טובה לצרפת: קיליאן אמבאפה הגיע לכדור רוחב, אבל נויר עצר בקלות. בדקה ה-52 אמבאפה רשם החמצה ענקית, החלוץ קיבל כדור בתוך הרחבה, אבל נויר הדף עם הרגל את הבעיטה שלו. בדקה ה-62 אלופת העולם השוותה: לוקאס הרננדס הגביה, אנטואן גריזמן דייק בנגיחה. בדקה ה-80, מטווידי ספק הוכשל ע"י מאטס הומלס, השופט החליט שזה פנדל. גריזמן ניגש לבעוט וכבש.

 

קיליאן אמבאפה (צילום: AP)
קיליאן אמבאפה. החמצה גדולה(צילום: AP)

קיליאן אמבאפה (צילום: AFP)
(צילום: AFP)

 

דרג 2, בית 1

אוקראינה - צ'כיה 0:1

רוסלן מלינובסקי (43) העלה את המארחת ליתרון מבישול יפה של אנדריי ירמולנקו.

 

דרג 2, בית 4

אירלנד - וויילס 1:0

גארת' בייל לא משחק? לא נורא. לוויילס יש את הארי ווילסון שהעלה את וויילס ליתרון בבעיטה חופשית מושלמת (58).

 

דרג 3, בית 3

נורבגיה - בולגריה 0:1

מוחמד אליונוסי כבש למארחת (31)

 

סלובניה - קפריסין 1:0

פוטיס פאפוליס כבש לנבחרת של רן בן שמעון (37)

 

דרג 4

בבית 4, לאחר שעשתה היסטוריה במחזור הקודם עם ניצחון ראשון אי פעם (0:1 על ארמניה) - גיברלטר התאהבה כנראה בהרגשה והערב שוב ניצחה - הפעם 1:2 ביתי על ליכטנשטיין. במשחק השני באותו הבית, ארמניה התאוששה ופירקה את מקדוניה 0:4, אך זה לא מנע מהאורחת להעפיל מהמקום הראשון. גיאורגיה סיימה את ראשונה את בית 1 במאזן מושלם, אחרי 0:3 על לטביה. קזחסטאן הביסה את אנדורה 0:4.


פורסם לראשונה 16/10/2018 21:36

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים