שתף קטע נבחר

עימות פיזי בין מוריניו לעוזר מאמן צ'לסי

אחרי איבוד היתרון הדרמטי של יונייטד וה-2:2 מול הבלוז בסטמפורד ברידג', מרקו יאני, עוזרו של מאוריציו סארי, חגג בהפגנתיות מול המנג'ר - שהתנפל עליו. אנשי האבטחה הפרידו ביניהם. בהמשך הפורטוגלי התגרה באוהדים

ז'וזה מוריניו כבר ראה איך הוא עולה על דרך המלך עם מנצ'סטר יונייטד, כשהיה קרוב להשלמת מהפך שני ברציפות וניצחון יוקרתי בסטמפורד ברידג' מול צ'לסי. אבל אז הגיע רוס בארקלי, השווה בתוספת הזמן, קבע 2:2 ושוב שלח את השדים האדומים מאוכזבים הביתה.

 


 

לטבלת הליגה האנגלית

 

אלא שמוריניו, כמו מוריניו, לא יכול לרדת מנוצח בלי לעורר איזו מהומה. הפעם זה כמעט התפתח לעימות פיזי. מרקו יאני, עוזרו של מאמן צ'לסי מאוריציו סארי, חגג את השוויון של בארקלי בהפגנתיות מול המנג'ר שהתפרץ לכיוונו בזעם, ונעצר על ידי אנשי האבטחה. אחר כך הגיעו גם סארי ובלם צ'לסי אנטוניו רודיגר (שכבש את שער היתרון לקבוצתו) והרגיעו אותו.

רודיגר מנסה להרגיע את מוריניו  (צילום: Getty Images)
רודיגר וסארי מרגיעים את מוריניו. עוד סימן ללחץ(צילום: Getty Images)

 

לאחר שריקת הסיום מוריניו העצבני הגיב להקנטות האוהדים המקומיים, כשסימן בדרכו לחדרי ההלבשה שלוש אצבעות לכיוון היציעים בניסיון להעביר מסר: תנו לי כבוד, לקחתי כאן שלוש אליפויות.

 

לאחר המשחק ניסה מוריניו להרגיע: "עזבו, היו פה 97 דקות של כדורגל מעולה, בואו נתרכז בעיקר. האוהדים של צ'לסי לא נתנו לי כבוד, אבל זה לא ענייני. סארי כבר אמר לי שיטפל במה שצריך, העוזר שלו ביקש סליחה, אמרתי שהכל בסדר". על המשחק עצמו אמר הפורטוגלי: "שלטנו לגמרי במגרש. גרמנו לג'ורג'יניו להיראות הכי רע שאי פעם ראיתי אותו משחק".

 

ז'וזה מוריניו מאוכזב (צילום: AP)
מוריניו מאוכזב. כבר ראה את הניצחון(צילום: AP)

 

בצד השני, מאוריציו סארי לקח אחריות על העימות: "התנצלנו בפני מוריניו, אני צריך עוד לברר איתו שהוא יודע שמה שקרה הוא באשמתנו".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים