שתף קטע נבחר

קונצרט: 1:5 ענק לברצלונה על ריאל מדריד בקלאסיקו

גם בלי לאו מסי, בארסה התעללה ביריבה השנואה עם חמישייה. לואיס סוארס כיכב עם שלושער, פיליפה קוטיניו וארטורו וידאל הוסיפו. מרסלו רק צימק

 

אוהדי ברצלונה (צילום: AFP)
צבעי קטאלוניה וברצלונה שולטים(צילום: AFP)

 

אוהדי ברצלונה (צילום: רויטרס)
אוהדי ברצלונה נותנים שואו בקאמפ נואו(צילום: רויטרס)

 

לואיס סוארס (צילום: getty images)
ההצגה של לואיס סוארס(צילום: getty images)

 

קוטיניו (צילום: AFP)
הוא פתח בחגיגה. קוטיניו(צילום: AFP)

 

המשבר של ריאל מדריד מעמיק, אבל את ברצלונה זה ממש לא מעניין. הערב (ראשון) הקאמפ נואו לבש חג וראה את בארסה מפרקת את היריבה השנואה עם 1:5 מוחץ.

 


 

לטבלת הליגה הספרדית

 

לאו מסי פצוע? אז מה. לואיס סוארס השכיח לחלוטין את הפציעה של הפרעוש, שישב ביציע וראה את החברים שלו מתעללים בבלאנקוס האומללים.

 

איסקו מול סרג'י רוברטו (צילום: AFP)
כנראה שרק ככה עוצרים את איסקו. סרג'י רוברטו(צילום: AFP)

גארת' בייל מול ג'ורדי אלבה (צילום: AFP)
גארת' בייל מנסה לברוח מג'ורדי אלבה(צילום: AFP)

אוהדי ברצלונה (צילום: AFP)
איזה פחד. אוהדי ברצלונה באווירת יום המתים(צילום: AFP)

 

בובה של לאו מסי (צילום: AFP)
יש כבר מרצ'נדייז לפציעה שלו. בובה של לאו מסי(צילום: AFP)

 

המחצית הראשונה הייתה במעמד צד אחד, כשהמארחת לחצה על הדוושה כשרצתה, הגיעה למצבים כשרצתה וכבשה שני שערים. כבר בדקה ה-11 פיליפה קוטיניו גילגל פנימה מקרוב. סוארס פתח את החגיגה הפרטית שלו בדקה ה-30 עם פנדל מדויק אחרי שהוא בעצמו הוכשל.

 

ז'ולן לופטגי ידע שהוא חייב לשנות משהו, וריאל עלתה אחרת לחלוטין לחצי השני. החילוף של לוקאס ואסקס הפך את האורחת להתקפית הרבה יותר וכבר בדקה ה-50, היא הצליחה לכבוש. מרסלו (משחק שלישי ברצף שהוא כובש) מצא את הרשת מקרוב והחזיר את הקבוצה שלו לחיים.

 

לוקה מודריץ' (לעמוד) וקארים בנזמה (נגיחה משלושה מטרים) היו צריכים להשוות, אבל החמיצו. סוארס (75) הראה לצרפתי איך עושים זאת נכון עם נגיחה מ-14 מטר, והשלים שלושער בדקה ה-83 אחרי טעות נוראה של סרחיו ראמוס. ארטורו וידאל, שעלה כמחליף, חתם בדקה ה-87.

 

מהלך המשחק

דקה 11': שער! 0:1 לברצלונה. התקפה ראשונה של בארסה ושער ראשון במשחק. ג'ורדי אלבה חדר לרחבה, העביר רוחב, ופיליפה קוטיניו גילגל לרשת של קורטואה.

 

17': מה הוא חשב לעצמו? מרסלו בעט מ-25 מטרים בימין (!) וניסה להכניע את טר שטגן. הגרמני קלט בלי שום בעיה.

 

שחקני ברצלונה חוגגים (צילום: רויטרס)
שער מוקדם. שחקני ברצלונה בטירוף(צילום: רויטרס)

 

סרחיו ראמוס (צילום: AFP)
סרחיו ראמוס בשיחה אופיינית עם השופט(צילום: AFP)

 

19': הגנה מזעזעת של ריאל. ראמוס ניסה להרחיק, גם נאצ'ו נכשל והכדור הגיע לארתור. הברזילאי הראה יופי של טכניקה וניסה למצוא את החיבורים, קורטואה זינק והדף טוב.

 

30': שער! 0:2 לברצלונה. אחרי ספק הכשלה של רפאל וראן על לואיס סוארס, השופט גונסאלס מרטינס הלך ל-VAR והחליט לשרוק לפנדל. סוארס בעצמו לקח את הבעיטה והכפיל את היתרון של בארסה.

 

לואיס סוארס מול רפאל וראן (צילום: AFP)
מוכשל או לא, תגידו אתם. וראן ספק מכשיל את סוארס(צילום: AFP)

השופט גונסאלס מרטינס (צילום: AFP)
בסוף גונסאלס מרטינס החליט לשרוק(צילום: AFP)

 

לואיס סוארס (צילום: EPA)
סוארס כבש ורץ לחגוג(צילום: EPA)


ברצלונה חוגגת (צילום: AFP)
וגם החברים הגיעו כדי לברך(צילום: AFP)

 

42': ברצלונה ממשיכה ללחוץ. סוארס הגביה מימין ומצא את ג'רארד פיקה ברחבה, הבלם הספרדי חיפש את הפינה הרחוקה, אבל לא הצליח לסובב את הגוף בצורה טובה מספיק.

 

43': פחות מדקה עברה ועוד כמעט לבארסה. ראפיניה, להזכירכם המחליף של מסי ב-11, ניסה לסובב מרחוק, אבל החטיא את הפינה של קורטואה בחצי מטר.

 

50': שער! ריאל מדריד מצמקת ל-2:1. ההכנסה של ואסקס במקום וראן הפצוע נתנה לריאל חיים חדשים. המחליף עלה להתקפה, ניסה לבשל, אבל הכדור שלו הורחק, מרסלו הגיע מאחור וכבש מקרוב.

 

מרסלו וגארת' בייל (צילום: AFP)
מרסלו החזיר את ריאל לחיים(צילום: AFP)

מרסלו (צילום: AFP)
הפך לסקורר. מרסלו רגע אחרי השער(צילום: AFP)

 

56': כמעט השוויון! ריאל לוחצת ומגיעה סוף סוף למצבים - מודריץ' מצא את עצמו פנוי במרכז הרחבה ובעט חזק, הכדור נעצר בעמוד של טר שטגן. 

 

61': התקפה אדירה של ברצלונה. ראקיטיץ' שלח את סרג'י רוברטו לרחבה, שהמשיך בנגיעה לאמצע - סוארס ניסה בעיטה וירטואוזית ופגש את העמוד.

 

65': עוד מהלך נפלא של בארסה. קוטיניו הקפיץ מעל קו ההגנה של ריאל, ג'ורדי אלבה איכשהו מצא את עצמו בעמדת החלוץ ובעט מהאוויר, אבל החטיא במעט את המסגרת.

 

68': החטאה עצומה של קארים בנזמה. איסקו הוציא התקפת מעבר עם מסירה ימינה לואסקס. הקשר (שמתופקד בכלל כמגן) טס על הקו ושלח הגבהה מדויקת שנחתה על הראש של בנזמה, אבל הצרפתי לא הצליח למצוא הרשת.

 

75': שער! 1:3 לברצלונה. נוקאאוט. לואיס סוארס הראה לבנזמה איך עושים זאת נכון. סרג'י רוברטו הגביה וסוארס, מ-14 מטר, נגח חזק לפינה.

 

83': שער! 1:4 לברצלונה. הקלאסיקו כולו של לואיס סוארס. האורוגוואי ניצל החלקה של סרחיו ראמוס, רץ לבדו עד הסוף והקפיץ מעל קורטואה.

 

87': שער! 1:5 לברצלונה. אפילו ארטורו וידאל כבש. שיתוף פעולה של המחליפים עוסמאן דמבלה עם וידאל, והצ'יליאני סגר סיפור.

 

הרכבים

ברצלונה: מארק-אנדרה טר שטגן; סרג'י רוברטו, ג'רארד פיקה, קלמון לנגלה, ג'ורדי אלבה; איבן ראקיטיץ', סרחיו בוסקטס, ארתור (ארטורו וידאל, 84); ראפיניה (נלסון סמדו, 69), לואיס סוארס, פיליפה קוטיניו.

 

ריאל מדריד: תיבו קורטואה; נאצ'ו, רפאל וראן (לוקאס ואסקס, 46), סרחיו ראמוס, מרסלו (מריאנו, 82); לוקה מודריץ', קאסמירו, טוני קרוס; גארת' בייל (מרקו אסנסיו, 77), קארים בנזמה, איסקו.


פורסם לראשונה 28/10/2018 17:04

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים