שתף קטע נבחר

מוריניו: "לשואו, מרסיאל, לינגארד ורשפורד חסר אופי"

מאמן מנצ'סטר יונייטד התייחס בראיון לצעירים שלו בקבוצה וביקר אותם: "חסרה להם בגרות, פעם זה לא היה ככה. יש להם פוטנציאל גדול, אבל השחקנים של היום ילדים מפונקים"

מנצ'סטר יונייטד תחזור מחר (שבת, 17:00) לשחק בליגה אחרי פגרת הנבחרות כשתארח את קריסטל פאלאס במסגרת המחזור ה-13. עוד לפני המשחק, מאמן השדים האדומים, ז'וזה מוריניו, העניק ראיון לרשת "יוניויז'ן" בו הוא ביקר את האישיות של כמה משחקניו הצעירים.

 

לטבלת הפרמייר-ליג

 

"חסרה להם בגרות. וכדי להיות ברור, כשאני מתכוון לבגרות, אני מתכוון אליה ברמת האישית", אמר המיוחד. "פעם היינו יותר בוגרים, היינו יותר מוכנים לחיים, פחות הגנו עלינו".

 

ז'וזה מוריניו (צילום: AFP)
"פעם היינו יותר בוגרים". ז'וזה מוריניו(צילום: AFP)

מוריניו המשיך: "עכשיו כולם ילדים מפונקים, לילדים של היום יש חיים שונים, סביבה קלה יותר ואני מדבר בעיקר על האנשים שנמצאים מסביב לשחקנים. האנשים הללו נותנים לשחקנים יותר מדי חיבה ויותר מדי תירוצים. אנשים מתגברים היום הרבה יותר לאט מאשר פעם".

 

"אני מדבר על לוק שואו, מרסיאל, לינגארד, רשפורד – הם צעירים עם פוטנציאל גדול, אבל בסופו של יום זה תלוי במילה שאני לא יכול לומר ("ביצים"), אבל אתם משתמשים בה הרבה כאן... זה קשור לאופי ואישיות, להם זה חסר מעט".

 

מרקוס רשפורד וג'סי לינגארד מאוכזבים (צילום: AP)
קיבלו ביקורת. מרקוס רשפורד וג'סי לינגארד(צילום: AP)

 

אחרי 12 מחזורים יונייטד מדורגת במקום השמיני בלבד, 12 נקודות מהיריבה העירונית מנצ'סטר סיטי שנמצאת בפסגה, ומחזיקה ביחס שערים שלילי (21:20).

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: Getty Images
ז'וזה מוריניו
צילום: Getty Images
מומלצים