שתף קטע נבחר

באיירן ספגה בדקה ה-93 בדרך ל-3:3 מול דיסלדורף

לוקבאקיו השלים שלושער ענק בתוספת הזמן והחזיר את האורחת מפיגור שני שערים. שער של זולה וצמד של מולר לא הספיקו לבווארים. הקבוצה של קובאץ' בפיגור תשע נקודות מדורטמונד, שניצחה 1:2 את מיינץ. אלקאסר שוב עלה מהספסל וכבש, פישצ'ק הוסיף אחרי שוויון זמני של קוואיסון

באיירן מינכן אירחה הערב (שבת) את דיסלדורף כשהיא יודעת שאחרי ההפסד בקלאסיקר במחזור הקודם, אובדן נקודות נוסף יכול להציב אותה בפער של תשע או עשר נקודות מהמוליכה דורטמונד. עד הדקה ה-93 היא הייתה בטוחה שהניצחון בידיים שלה, אבל אז הגיע דודי לוקבאקיו.

 


 

לטבלת הליגה הגרמנית

 

צמד של תומאס מולר (20, 58), אחרי שניקלאס זולה (17) כבש את הראשון לבווארים היה אמור להספיק. לוקאבקיו צימק ל-2:1 (44) ול-3:2 (78), והשלים שלושער מטורף עמוק בתוספת הזמן בדרך ל-3:3.  

 

שחקני באיירן מאוכזבים (צילום: EPA)
שחקני באיירן מאוכזבים. לא מצליחים להתרומם(צילום: EPA)

 

דורטמונד עבדה קשה בחוץ מול מיינץ, אבל עשתה את שלה. עד הדקה ה-67 היא לא הצליחה להבקיע, עד שפאקו אלקאסר עלה מהספסל בדקה ה-64 וכמעט כרגיל, תוך שלוש דקות נתן לה את ה-0:1. רובין קוואיסון השווה אחרי שלוש דקות, אבל שש דקות נוספות עברו ולוקאש פישצ'ק נתן לדורטמונד את ה-1:2 והרחיק אותה עוד שלוש נקודות מהיריבה הגדולה.

 

טאלב טואטחה לא שותף ב-1:3 של פרנקפורט בחוץ על אוגסבורג, וראה מהספסל את הקבוצה שלו ממשיכה בריצה המדהימה שלה בצמרת. הניצחון העלה את פרנקפורט למקום השני על חשבון רד בול לייפציג, מרחק 7 נקודות מהמוליכה. ג'ונתן דה גוזמן כבש כבר בדקה הראשונה, סבסטיאן האלר (47) ואנטה רביץ' (68) נתנו לה את הניצחון, סרחיו קורדובה רק צימק בדקה ה-90.

 

מרקו רויס מול דני לאצה (צילום: AFP)
רויס מול לאצה. דורטמונד ממשיכה לטוס(צילום: AFP)

 

לייפציג הפסידה 1:0 לוולפסבורג וירדה למקום הרביעי. ג'רום רוסילון כבש למארחת בדקה ה-50. הרטה ברלין את הופנהיים למשחק נהדר שהסתיים ב-3:3, עם תסריט דומה לתיקו בין באיירן לדיסלדורף: כרם דמירבאי כבש בדקה הראשונה ואנדריי קראמריץ' הכפיל (10) להופנהיים. ודאד איבישביץ' צימק, ארמין ביצ'אקצ'יץ' (55) החזיר את פער שני השערים, אבל מת'יו לקי (71) ו-ולנטינו לזארו (87) קבעו שוויון דרמטי בסיום.

 

שאלקה הביסה את נירנברג 2:5 והתרחקה קצת מהקו האדום. צמד של סטיבן סז'יבסקי (26, 84) ושערים של אמין חריט (32), גידו בורגסטאלר (70) ובסטיאן אוצ'יפקה (93) היו אחראים על החגיגה של האורחת. פדריקו פלאסיוס מרטינס (38) ואדם זרלאק (78) עשו מעט מדי בשביל נירנברג.


פורסם לראשונה 24/11/2018 18:33

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: getty images
רוברט לבנדובסקי
צילום: getty images
מומלצים