שתף קטע נבחר

יורגן קלופ זעם: "ההצגות של פ.ס.ז' גרמו לנו להיראות כמו קצבים"

מאמן ליברפול התעצבן על השופט שימון מרצ'יניאק, ששרק ל-20 עבירות ושלף שישה צהובים נגד קבוצתו בהפסד 2:1 לסן ז'רמן: "זה היה חכם מצידם ליפול כל הזמן כאילו משהו קרה להם. זה לא היה ספורטיבי"

ליברפול בסכנת הדחה אמיתית מליגת האלופות אחרי ההפסד אתמול (רביעי) 2:1 לפריז סן ז'רמן. כדי להעפיל לשמינית הגמר, סגנית אלופת אירופה תצטרך לנצח את נאפולי במחזור האחרון בהפרש של שני שערים לפחות, משימה לא פשוט בכלל.

 

לטבלאות ליגת האלופות

 

פ.ס.ז' אתמול הייתה עדיפה ברוב שלבי המשחק ואין ספק שהניצחון הגיע לה, אבל מאמן המרסיסיידרס, יורגן קלופ, לא היה רגוע בסיום. בכלל. הגרמני זעם על ההצגות של שחקני אלופת צרפת וטען שהשופט שימון מרצ'יניאק קנה אותן כל פעם מחדש.

 

יורגן קלופ (צילום: AFP)
לא רגוע. יורגן קלופ(צילום: AFP)

"מספר הפעמים שהמשחק נעצר היה ממש לא לעניין", אמר קלופ בסיום. זכינו בפרס הפייר-פליי של הליגה האנגלית פעמיים, אבל בגלל ההצגות של שחקני פ.ס.ז' נראינו כמו קצבים, בטח כשאתה מסתכל כמה צהובים קיבלנו".

 

שמונה צהובים הוציא מרצ'יניאק במשחק כולו, ליברפול קיבלה שישה מהם ונשרקו נגדה 20 עבירות לעומת 12 בלבד לחובת הפריזאים. "זה היה חכם מצד פ.ס.ז, בייחוד מצד ניימאר, אבל הרבה מהם נפלו לדשא כאילו קרה להם משהו רציני וזה הוציא אותנו מהשלווה שלנו", הוסיף הגרמני. "אם השופט נותן לכזה דבר לקרות, חייבים להתמודד עם זה כקבוצה".

 

ניימאר לפני מילנר ופירמינו (צילום: רויטרס)
"זה היה חכם מצד פ.ס.ז', בייחוד ניימאר, ליפול כל הזמן"(צילום: רויטרס)

 

"אני יכול לומר 500 אלף דברים. אפשר להוציא כרטיסים צהובים על כל דבר. שחקן יכול לעשות הצגות כאילו הוא מת ודקה אחר כך לקום כאילו כלום? זו לא התנהגות ספורטיבית. זה כבר לא היה כדורגל. אני לא אומר שלפריז לא הגיע לנצח. אני לא מצפה לעזרה מהשופט, רק שירגיע את מה שקורה על המגרש. אפילו ג'ו גומז קיבל כרטיס צהוב, הבחור הכי נחמד על כדור הארץ, והוא לא היה רחוק מלקבל אדום".

 

על העבירה הקשה של מרקו וראטי, עליה קיבל רק כרטיס צהוב, הוסיף מאמן ליברפול: "לכולם יש עיניים וכולם ראו מה קרה שם. לדעתי זה היה כרטיס אדום ברור, אבל בגלל שהפסדנו ואני מדבר על זה, אז זה נשמע כמו תירוץ. הייתה לי זווית מצוינת לאירוע ובוודאות לא יצא הכרטיס בצבע הנכון כמו גם 500 הכרטיסים האחרים שהונפו במשחק".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים