שתף קטע נבחר

רשמית: גומלין גמר גביע ליברטדורס יתקיים במדריד

הודעת קונמבול בישרה: המשחק המכריע בין ריבר פלייט בוקה ג'וניורס, שנדחה בעקבות התפרעות אוהדי ריבר, ייערך ב-9 בדצמבר באצטדיון סנטיאגו ברנבאו

גומלין גמר גביע ליברטדורס יתקיים באצטדיון סנטיאגו ברנבאו במדריד. הקונמבול, התאחדות הכדורגל של דרום אמריקה, הודיעה רשמית כי המשחק הדחוי בין ריבר פלייט לבוקה ג'וניורס ייערך ב-9 בדצמבר בספרד. לאוהדי שתי הקבוצות יהיה מותר להיכנס לאצטדיון - בניגוד למשחקים ביניהן בארגנטינה, שלפניהם הוגדר מראש כי הכניסה אסורה לאוהדי קבוצת החוץ. 

 


 

בימים האחרונים היה ברור כי המשחק שנדחה בגלל ההתנהגות האלימה של חלק מאוהדי ריבר פלייט - שתקפו את האוטובוס של בוקה וגרמו לדחיית ההתמודדות ולסימן שאלה גדול בנוגע לעצם קיומה - לא יתקיים בתוך גבולות ארגנטינה. זו הפעם הראשונה שבה שתי היריבות הגדולות והמפוארות מארגנטינה נפגשות לסופר קלאסיקו בגמר הגביע היבשתי. המשחק הראשון, שנערך בביתה של בוקה, הסתיים בתוצאה 2:2. לשערי חוץ לא יהיה משקל בגומלין.

 

קרלוס טבס המום (צילום: AP)
קרלוס טבס. המשחק ייערך במדריד(צילום: AP)

 

ריאל ואתלטיקו מדריד יספקו לקבוצות את מתחמי האימונים שלהן בחינם. הסנטיאגו ברנבאו יהפוך לאצטדיון ראשון שמארח גם את גמר ליגת האלופות האירופית וגם את וגמר המפעל הדרום-אמריקני הבכיר.

מתקפלים (צילום: AP)
גמר גביע ליברטדורס נודד לספרד(צילום: AP)

כזכור, האוטובוס של שחקני בוקה נרגם באבנים כשהגיע לאצטדיון מונומנטל על ידי אוהדי ריבר. מספר שחקנים של בוקה נפגעו והקיאו על הרצפה בחדר ההלבשה כתוצאה מפגיעת גז מדמיע שרוסס במקום. שני הנשיאים של הקבוצות, רודולפו דאנופריו של ריבר ודניאל אנחליסי של בוקה, נפגשו במשרדי ההתאחדות הדרום אמריקנית בפרגוואי עם נשיא ההתאחדות, אלחנדרו דומינגס. בוקה דרשה ניצחון טכני, אבל לא קיבלה אותו. המשחק שכל ארגנטינה חיכתה לו נדחה ולא התקיים גם ביום ראשון.

 

אוהדים של ריבר פלייט לפני גומלין גמר גביע ליברטדורס (צילום: רויטרס)
אוהדי ריבר פלייט(צילום: רויטרס)

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רויטרס
הסופר קלאסיקו
צילום: רויטרס
מומלצים