שתף קטע נבחר

שער ניצחון לרויס, 1:2 לדורטמונד על גלדבאך

הקשר בן ה-29 המשיך בכושר הנהדר שלו, במשחק שפתח את המחזור ה-17 בבונדסליגה. סאנצ'ו כבש ראשון, קראמר איזן זמנית. הפער בפסגה: 9 נקודות

מרקו רויס בורוסיה דורטמונד (צילום: רויטרס)
עונה ענקית. רויס(צילום: רויטרס)

 

מרקו רויס בכושר שיא והערב (שישי) עזר לבורוסיה דורטמונד לפתוח פער של 9 נקודות בפסגת הבונדסליגה, אחרי 1:2 על בורוסיה מנשנגלדבאך, במשחק שפתח את המחזור ה-17.

 

לטבלת הבונדסליגה

 

רויס, שבגיל 29 ואחרי שרשרת פציעות קשות נותן את העונה הטובה בקריירה, כבש את שער הניצחון של מוליכת הליגה הגרמנית ולמעשה היה מעורב העונה ב-17 שערים (11 כיבושים ו-6 בישולים) של קבוצתו, שיצאה לפגרת החורף עם חיוך גדול.

 

בורוסיה דורטמונד (צילום: AP)
כל שחקני דורטמונד גם משתתפים בחגיגות(צילום: AP)

 

פאקו אלקסאר נפצע והוחלף בדקה ה-34 על ידי מריו גצה, שרצה הגורל והיה אחד המצטיינים במשחק עם שני בישולים. הראשון בדקה ה-42 לג'יידון סאנצ'ו, שבמבצע אישי ומזווית קשה הכניע את יאן זומר. כריסטוף קראמר איזן (45, למרות נגיעת יד ברורה שלו בתוך הרחבה), אבל המילה האחרונה הייתה שייכת לרויס.

 

בדקה ה-54 מצא גצה את רויס, שדחק מקרוב פנימה והחזיר לדורטמונד את היתרון. כעבור 9 דקות הקשר שלח כדור חופשי אדיר לקורה. עד לסיום מנשנגלדבאך הייתה טובה יותר, אבל לא מצאה את הרשת. לדורטמונד 42 נקודות, 9 יותר מגלדבאך ובאיירן מינכן, שתשחק רק מחר (ש', 19:30) בפרנקפורט.

 

* בספרד, ג'ירונה וחטאפה נפרדו ב-1:1, במסגרת המחזור ה-17. אנחל רודריגס כבש ראשון לאורחת (61), אבל ברנרדו אספינוסה חילץ לג'ירונה נקודה יקרה (85). שער של ג'ונתן קאיירי (11) העניק לאלאבס 0:1 בחוץ על ריאל סוסיאדד.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים