שתף קטע נבחר

איטליה: יובנטוס ניצחה 0:1 את רומא

שער של מריו מנדז'וקיץ' סידר למוליכה ניצחון שמיני ברציפות. שער של דאגלס קוסטה מבישול של רונאלדו נפסל. 0:1 לנאפולי על ספאל, לאציו שברה רצף של חמישה מחזורים ללא ניצחון עם 1:3 על קליארי, מילאן הפסידה 1:0 לפיורנטינה

יובנטוס ממשיכה לשייט בפסגת הליגה האיטלקית, והערב (שבת) היא ניצחה 0:1 את רומא במסגרת המחזור ה-17. מריו מנדז'וקיץ' כבש בנגיחה בדקה ה-35 אחרי הגבהה של מתיה דה שיליו. הגברת הזקנה רשמה ניצחון ליגה שמיני ברציפות, וזו הפעם השנייה העונה שהיא עושה את זה (בין לבין היה תיקו 1:1 מול גנואה). המפסידה, שתפגוש את פורטו בשמינית גמר ליגת האלופות, מדורגת רק עשירית.

 


 

הצביעו: מי ספורטאי השנה של 2018?   

לטבלת הליגה האיטלקית

 

זה היה ערב די מתסכל מבחינה אישית עבור כריסטיאנו רונאלדו. הכוכב הפורטוגלי לא הצליח לכבוש בגלל החמצות והצלות של שוער האורחת, רובין אולסן. רונאלדו חשב שהוא כבר חתום על בישול למחליף דאגלס קוסטה, אבל השער של האחרון נפסל לאחר בדיקת ה-VAR.

 

דה שיליו חוגג עם מנדז'וקיץ' (צילום: getty images)
דה שיליו חוגג עם מנדז'וקיץ'(צילום: getty images)

כריסטיאנו רונאלדו בועט בקורה בתסכול (צילום: רויטרס)
כריסטיאנו רונאלדו בועט בקורה בתסכול אחרי החמצה(צילום: רויטרס)

 

נאפולי לא מוותרת כל כך מהר על מרוץ האליפות. זה אמנם פחות תלוי בה, אבל היא תעשה כל מה שהיא יכולה על מנת להלחיץ קצת את יובה שבינתיים פשוט לא מועדת. הערב השחקנים של קרלו אנצ'לוטי לא הרשימו, אבל זה הספיק בשביל 0:1 קטן על ספאל ושלוש נקודות חשובות. ראול אלביול היה חתום על השער היחיד אחרי כדור קרן, רגע לפני הירידה להפסקה.

 

החגיגה של נאפולי (צילום: AFP)
כל ניצחון שווה שלוש נקודות. אלביול והחברים חוגגים(צילום: AFP)

 

פתיחת העונה של לאציו נתנה הרבה מאוד תקווה לאוהדיה שהקבוצה בדרך לעונה טובה בצמרת, אבל בחודש האחרון משהו השתבש בקצב והנשרים לא ניצחו חמישה מחזורים רצופים בדרך למאזן מאכזב של ארבע תוצאות תיקו והפסד.

 

היום הרצף הזה סוף-סוף הגיע לסיומו עם ניצחון ביתי 1:3 על קליארי שהעלה את המארחת למקום הרביעי בטבלה על חשבון מילאן.

 

לאציו חוגגת (צילום: Getty Images)
סוף סוף חיוכים בלאציו(צילום: Getty Images)

 

 

פדריקו קייזה (צילום: AFP)
פדריקו קייזה מרוצה, אוהדי מילאן פחות(צילום: AFP)

 

סרגיי מילינקוביץ'-סאביץ' (12) כבש בבעיטה שטוחה כבר בפתיחה, פרנצ'סקו אקרבי (23) הכפיל וקבע את תוצאת המחצית. סנאד לוליץ' הוסיף את השלישי (67) מבישול של צ'ירו אימובילה, שהפעם לקח מנוחה ממלאכת הכיבוש. בתוך תוספת הזמן ז'ואו פדרו (90+2) רק צימק בפנדל.

 

אותה מילאן הפסידה בביתה 1:0 לפיורנטינה. פדריקו קייזה הבקיע את שער הניצחון.

ג'אנלוקה קפרארי הפך לגיבור הגדול של סמפדוריה עם צמד בדקות הסיום (87 ו-90+1) בדרך ל-2:4 בחוץ על אמפולי. עוד קודם, מנואל פסקואל (11) ופרנצ'סקו קאפוטו (79) הבקיעו למארחת, גסטון רמירס (41) ופאביו קווליארלה (69) כבשו לסמפ.

 

במשחקים נוספים, גנואה ניצחה 1:3 את אטאלנטה שסיימה את המשחק עם תשעה שחקנים. סאסואולו וטוריניו סיימו ב-1:1, גם אודינזה ופרוזינונה נפרדו בתוצאה דומה.


פורסם לראשונה 22/12/2018 15:27

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: getty images
מריו מנדז'וקיץ'
צילום: getty images
מומלצים