שתף קטע נבחר

0:2 למנצ'סטר יונייטד על ניוקאסל בחוץ

הקבוצה של סולשיאר השיגה ניצחון רביעי ברציפות. רומלו לוקאקו כבש 40 שניות בלבד אחרי שנכנס (64), מרקוס רשפורד הוסיף (80). רק 0:0 לצ'לסי מול סאות'המפטון, 3:3 מטורף בין בורנמות' לווטפורד

מנצ'סטר יונייטד דוהרת. השדים האדומים השיגו הערב (רביעי) ניצחון רביעי רצוף אחרי 0:2 על ניוקאסל בחוץ. אולה גונאר סולשיאר נותר עם מאזן מושלם, מאז החליף את ז'וזה מוריניו בתפקיד המנג'ר.

 

לטבלת הפרמייר-ליג

 

יונייטד הזיעה 64 דקות לפני שרומלו לוקאקו כבש אחרי שגיאה של שוער המארחת, הבלגי מצא את הרשת 40 שניות בלבד אחרי שנכנס כמחליף. בדקה ה-80 מחליף נוסף, אלכסיס סאנצ'ס, בישל למרקוס רשפורד את השני. בעקבות התיקו של צ'לסי, יונייטד רחוקה רק שש נקודות מהמקום הרביעי שמוביל לליגת האלופות.

 

לוקאקט (צילום: רויטרס)
לוקאקו בטירוף(צילום: רויטרס)

 

ראשפורד נאבק על הכדור (צילום: AFP)
רשפורד נאבק על הכדור(צילום: AFP)

 

צ'לסי – סאות'המפטון 0:0

הבלוז מאבדים גובה ומסתבכים במאבק על הכרטיס לליגת האלופות עם תיקו ביתי מול קבוצת התחתית. בדקה ה-70 שער של אלבארו מוראטה נפסל עקב נבדל. שוער האורחת אנגוס גאן מנע מאדן הזאר לכבוש (34) ועצר גם הזדמנות טובה מאוד של מוראטה (78). הפער בין צ'לסי לבין ארסנל החמישית ירד לשלוש נקודות.

 

הזאר (צילום: רויטרס)
הזאר מאוכזב(צילום: רויטרס)

 

ווסטהאם – ברייטון 2:2

מותחן גדול באצטדיון האולימפי בלונדון. דייל סטפנס (56) ושיין דאפי (58) העלו את השחפים ל-0:2 והיממו את הקהל הביתי. הפטישים החזירו להם גם עם שני שערים בשתי דקות. מרקו ארנאוטוביץ' כבש (66) והשווה אחרי כדור רוחב טוב של מיקאיל אנטוניו (68). השער אושר למרות שנראה שהכדור של אנטוניו עבר את הקו לפני המסירה. בירם כיאל לא שותף. 

 

בורנמות' - ווטפורד 3:3

מותחן גדול באצטדיון האולימפי? אז מה נגיד על ה-3:3 המטורף הזה שכל השערים בו נכבשו במחצית הראשונה? טרוי דיני העלה את האורחת ל-0:2 עם צמד ב-13 דקות (14, 27) לפני שנייתן אקה (34) וקאלום ווילסון (37) השוו. קן סמה העלה את ווטפורד ל-2:3 עם טיל מחוץ לרחבה (38), אבל שתי דקות מאוחר יותר ריאן פרייזר השווה.

 

במשחקים נוספים: האדרספילד - ברנלי 2:1, וולבס - קריסטל פאלאס 2:0.

 

סטיבן קוק חוגג (צילום: רויטרס)
סטיבן קוק חוגג(צילום: רויטרס)

ראיין פרייזר חוגג (צילום: רויטרס)
שחקני בורנמות' מרוצים(צילום: רויטרס)

 

מהלך המשחק

3': פוגבה עבר את המגן שלו ומתוך הרחבה בעט לידיים של השוער.

 

9': ראשפורד בעט כדור חופשי מסוכן - דוברבקה הדף לקרן.

 

15': פיל ג'ונס טעה ואיבד את הכדור לרונדון, אבל הבלם התעשת וחטף את הכדור בחזרה.

 

סולשיאר (צילום: רויטרס)
סולשיאר מחלק הוראות(צילום: רויטרס)

ראשפורד (צילום: רויטרס)
ראשפורד(צילום: רויטרס)

קנדי קופא מקור על הספסל (צילום: רויטרס)
קנדי קופא מקור על הספסל(צילום: רויטרס)

 

34': התקפה יפה של ניוקאסל הסתיימה בהגבהה של ידלין - רונדון נגח החוצה.

 

50': מרקוס ראשפורד קיבל כדור מצוין בתוך הרחבה, אבל בעט ממש גרוע ומחוץ למסגרת.

 

64': שער! 0:1 למנצ'סטר יונייטד: ראשפורד בעט כדור חופשי, דוברבקה הדף רע ורומלו לוקאקו, בנגיעה הראשונה שלו בכדור, כבש את הריבאונד. הבלגי היה רק 40 שניות על המגרש.

 

80': שער! 0:2 למנצ'סטר יונייטד: מתפרצת של יונייטד שהתחילה בחטיפה של פוגבה, הסתיימה במסירה של סאנצ'ס לראשפורד. החלוץ האנגלי הצעיר בעט פנימה.

 

הרכבים

ניוקאסל: מרטין דוברבקה, דיאנדרה ידלין, ג'מאל לאסלס, פביאן שאר (יושינורי מוטו, 81), פול דומאט, מאט ריצ'י, כריסטיאן אטסו, אייזק היידן, מוחמד דיאמה (ג'ונג'ו שלבי, 53), איוזה פרס (קנדי, 69), סלומון רונדון.

 

 

מנצ'סטר יונייטד: דויד דה חאה, אנטוניו ולנסיה, פיל ג'ונס, ויקטור לינדלוף, לוק שואו, אנדר הררה, נמניה מאטיץ', פול פוגבה, חואן מאטה (אלכסיס סאנצ'ס, 63), אנתוני מרסיאל (רומלו לוקאקו, 63), מרקוס ראשפורד (ג'סי לינגארד, 87).


פורסם לראשונה 02/01/2019 21:51

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים