שתף קטע נבחר

צמד לפיונטק, 0:2 למילאן על נאפולי

הקבוצה של ג'נארו גאטוזו נהנתה מצמד של הרכש הפולני שישטוף פיונטק (11 ו-27), הסתדרה בסן סירו מול זו של קרלו אנצ'לוטי - והעפילו לחצי גמר הגביע האיטלקי. גביע המלך: רודריגו כבש פעמיים בתוספת הזמן (ושלושער בסה"כ), סידר לוולנסיה 1:3 ענק על חטאפה ושלח אותה לחצי הגמר

הגיע מושיע לסן סירו? מכונת השערים הפולנית שישטוף פיונטק, שנרכש לאחרונה מגנואה, הבקיע הערב (שלישי) צמד ב-0:2 של מילאן על נאפולי ושלח אותה לחצי גמר הגביע האיטלקי.

 


 

הופעת הבכורה של פיונטק באדום-שחור הייתה בליגה, נגד אותה נאפולי, אבל אז זה נגמר רק ב-0:0 ביתי ו-20 דקות על כר הדשא. הערב הספיקו לו 11 דקות בהרכב הפותח כדי לכבוש את שער הבכורה שלו עבור הקבוצתו החדשה. החלוץ הפולני נשאר לבדו מול השוער אלכס מרט, ובקור רוח שלח את הכדור לרשת - 0:1 מהיר למילאן.

 

  (צילום: AP)
פיונטק בטירוף. שערי בכורה באדום-שחור(צילום: AP)

 

בדקה ה-27 קיבל פיונטק כדור סתמי בתוך רחבת נאפולי ונסגר על ידי שלושה שחקני הגנה. זה לא הפריע לו לעשות מהם צחוק ולשלוח פצצה לחיבורים של מרט ולחתום את תוצאת המשחק עוד במחצית הראשונה - 0:2 ענק למילאן, שהעפילה לחצי גמר הגביע האיטלקי.

 

  (צילום: AP)
שחקני מילאן חוגגים. גאטוזו בחצי הגמר(צילום: AP)

 

1:3 מדהים לוולנסיה על חטאפה, עלתה לחצי גמר הגביע

כשחורחה מולינה כבש אחרי דקה במסטאיה והעלה את חטאפה ליתרון ול-0:2 בסיכום הכללי על ולנסיה (0:1 במשחק הראשון), אף אחד לא ציפה שזה בכלל יהיה הערב של העטלפים.

 

  (צילום: AP)
וואו, וואו, וואו. ולנסיה בטירוף(צילום: AP)

 

רודריגו החזיר את ולנסיה לעניינים בדקה ה-61, אבל לזון האמיתי הוא נכנס רק בתוספת הזמן, כשהכל כבר נראה היה גמור. צמד שלו תוך שתי דקות (92 ו-93) סידר לוולנסיה 1:3 דרמטי (השער האחרון אושר בזכות ה-VAR אחרי טענה לנבדל) ושלח אותה לחצי גמר גביע המלך.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים