שתף קטע נבחר

בוסקטס: "אלו שתי הקבוצות הכי טובות באירופה"

קשר ברצלונה החמיא גם ליריבה הגדולה ריאל מדריד אחרי ה-1:1 ביניהן בחצי גמר הגביע: "הסיכויים שווים". סולארי: מרסלו הוא 100 אחוז שחקן ריאל, שמחים על היכולת שהצגנו". נאבאס: "כולם נתנו הכל"

זה היה הפרק הראשון מתוך סדרה של שלושה משחקי קלאסיקו בחודש הקרוב והוא הסתיים ב-1:1 מצוין בקאמפ נואו – תוצאה שנותנת לריאל מדריד מקדמה קטנה לקראת הגומלין מול ברצלונה בסוף החודש בסנטיאגו ברנבאו.

 


 

בבארסה וגם בריאל זוכרים מצוין את המפגש בסיבוב הראשון בליגה, שהסתיים ב-1:5 מוחץ לקטלאנים, וזה היה ללא לאו מסי הפצוע. הפרעוש לא היה בהרכב גם אתמול, אבל הפעם הסיפור היה שונה לחלוטין, כאשר הבלאנקוס סיפקו יכולת גבוהה ואפילו עלו ליתרון.

 

סרחיו בוסקטס (צילום: רויטרס)
החמיא לריאל. סרחיו בוסקטס(צילום: רויטרס)

 

קשר בארסה, סרחיו בוסטקס, החמיא ליריבה הגדולה: "התוצאה משקפת את מהלך המשחק. זה היה משחק מאוזן, הכל יוכרע בגומלין. הסיכויים של שתי הקבוצות די שווים, זה עדיין 50-50, למרות שנשחק בבית שלהם. אין פייבוריטיות במשחקים כאלה. אלו שתי הקבוצות הכי טובות בספרד ובאירופה כולה".

 

שוער ריאל, קיילור נאבאס, הוסיף: "זה היה משחק טוב. כל השחקנים נתנו את כל מה שיש להם. שתי הקבוצות רוצות להיות בגמר, ואנחנו צריכים לעשות דברים טוב יותר כדי להשיג את זה. לשתי הקבוצות היו הזדמנויות לנצח במשחק".

 

מאמן הבלאנקוס, סנטיאגו סולארי, הגן על מרסלו שמספק העונה יכולת ירודה. "מרסלו הוא הקפטן השני שלנו", אמר סולארי. "הוא 100 אחוז שחקן ריאל מדריד ואנחנו רוצים לראות אותו מציג את היכולת הכי טובה שלו".

 

סנטיאגו סולארי (צילום: AP)
"לא מופתע מההתקדמות של ויניסיוס". סנטיאגו סולארי(צילום: AP)

 

המגן הברזילאי, שדיווחים רבים קושרים אותו ליובנטוס ולאיחוד מחודש עם כריסיטיאנו רונאלדו בקיץ, רשם העונה רק 12 הופעות בליגה ו-23 הופעות בכל המסגרות.

 

ברזילאי אחר של ריאל, ויניסיוס, קיבל לא מעט מחמאות ממאמנו: "אני לא מופתע מההתקדמות שלו. אני מכיר אותו ואת סגנון המשחק שלו. זה מדהים שילד בן 18 מתקדם בצורה כזו. הקרדיט על זה מגיע גם לשחקנים האחרים בקבוצה, שתומכים בו ונותנים לו לשחק כמו שהוא יודע".

 

עוד אמר הארגנטינאי: "אנחנו תמיד רוצים לנצח במשחקים והיו לנו כמה הזדמנויות לעשות את זה במחצית השנייה. אנחנו שמחים על היכולת שהצגנו. זה מפעל ממש נחמד, אנחנו נלחמים כדי לזכות בו, אבל עכשיו זה הזמן שלנו להסתכל על המשחק בליגה בסוף השבוע".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: getty images
סרחיו בוסקטס
צילום: getty images
מומלצים