שתף קטע נבחר

זוהתה גופתו של אמיליאנו סאלה

אחרי 17 יום בהם נעדר מאז נעלם המטוס בו עשה את דרכו מצרפת לאנגליה, גופתו של הכדורגלן הארגנטינאי נמצאה בים. המשטרה: "נמשיך לחקור את נסיבות התאונה"

גופתו של אמיליאנו סאלה (28), הכדורגלן הארגנטינאי שאמור היה לעבור מנאנט לקרדיף ונהרג בהתרסקות מטוס, זוהתה. כך נמסר ממשטרת בריטניה. כזכור, השחקן וטייסו הפרטי, דייויד איבוטסון (59), נעדרו מאז שהמטוס בו טסו התרסק ב-21 בינואר בזמן שהיה בדרכו מצרפת לאנגליה.

 

הגופה זוהתה בתוך שרידי המטוס שנמצאו בים. המשטרה הוסיפה בהודעתה: "נמשיך לחקור את נסיבות התאונה". גופתו של איבוטסון עדיין לא נמצאה. לצורך החיפושים נעשה שימוש ברכב תת ימי מיוחד מבלי שצוללנים היו מעורבים בפעולה.

 

גופתו של סאלה מוצאת מהים (צילום: AFP)
גופתו של סאלה מוצאת מהים(צילום: AFP)

שרידים מטוס אמיליאני סאלה כדורגלן התרסקות (רויטרס)
שרידי המטוס בים(רויטרס)

 

לאחר ההודעה נמסר מקרדיף: "אנחנו מביעים את תנחומנו למשפחתו של אמיליאנו. הוא ודייויד יישארו בליבנו לעד". סאלה המנוח, תמורתו אמורה הייתה הקבוצה הוולשית לשלם 15 מיליון ליש"ט לנאנט, היה הרכש היקר בתולדותיה, אם כי מעולם לא שיחק בה.

 


 

המועדון הצרפתי דרש לקבל עבורו את דמי המעבר, אבל בהנהלת קרדיף, שהייתה אמורה להעביר את הכסף בתשלומים שיתפרסו על פני שלוש שנים, הוחלט להקפיא את התשלום עד לקבלת המסמכים הרשמיים בנוגע לתאונה.  

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים