שתף קטע נבחר

ספרד: 1:2 לאספניול על ג'ירונה, ולנסיה הפסידה לראיו

סרג'י דארדר כבש את הראשון ובדקה ה-89 בעט כדור אדיר לקורה, שחזר לגופו של שוער אספניול בונו ונכנס פנימה. סטואני השווה זמנית. ולנסיה ספגה 2:0 מפתיע במדריד על ידי הלפני-אחרונה בטבלה

אספניול השיגה אחר הצהריים (שבת) 1:2 בחוץ על ג'ירונה בדרבי הקטלאני הקטן, במשחק שפתח את המחזור ה-31 בליגה הספרדית. הקבוצה הקטלאנית עצרה רצף של ארבעה משחקים ללא ניצחון ופתחה, לפחות זמנית, פער של תשע נקודות מסלטה ויגו שנמצאת מתחת לקו האדום.

 

לטבלת הליגה הספרדית

 

המחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים, אבל בדקה ה-59 דארדר נתן לאורחת את היתרון עם בעיטה יפה מהאוויר. כריסטיאן סטואני השווה בפנדל שנוענק לאחר בדיקת VAR ממושכת בדקה ה-80, וחשב שסידר לפחות נקודה לקבוצה שלו, אבל שער עצמי של שוער ג'ירונה בונו, אחרי שבעיטה של סרג'י דארדר דקה לסיום פגעה בקורה, חזרה לגופו ונכנסה פנימה, נתן את הנקודות לאספניול.

 

סרג'י דרדר אספניול (צילום: gettyimages)
סרג'י דרדר חוגג(צילום: gettyimages)

 

ראיו ואייקאנו הדהימה את ולנסיה עם 0:2 משערים של ראול דה תומאס (32) ומאריו סוארס בתוספת הזמן, ניצחון שעורר מחדש את התקוות של הקבוצה ממדריד לצאת מהקו האדום, כשהיא עדיין ממוקמת במקום ה-19. עבור ולנסיה, החמישית, מדובר במכה קשה לשאיפה להגיע לליגת האלופות בסיום העונה.


פורסם לראשונה 06/04/2019 16:09

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים