שתף קטע נבחר

דייגו קוסטה עלול להיות מורחק ל-12 משחקים

חלוץ אתלטיקו מדריד ייענש בחומרה על הכרטיס האדום שספג ב-2:0 לברצלונה. ה"אס" מפרסם כי בדו"ח המשחק נכתב שקוסטה קילל את השופט חיל מנסאנו

 

חלוץ אתלטיקו מדריד, דייגו קוסטה, עשוי לקבל עונש הרחקה ל-12 משחקים בעקבות הכרטיס האדום שספג במהלך ה-2:0 לברצלונה בשבת האחרונה וכמובן העימות המילולי עם שופט המשחק, חיל מנסאנו. ה"אס" מפרסם כי מנסאנו כתב בדו"ח המשחק כי קוסטה קילל אותו.

 

 

כזכור, בספרד התעסקו כבר שלשום בשאלה מדוע הרחיק חיל מנסאנו את דייגו קוסטה? השופט התכוון לשלוף כרטיס צהוב לעבר חלוצה של אתלטיקו מדריד במחצית הראשונה, אבל אז הוציא לו לפתע אדום אחרי שהמתאזרח נראה פולט לעברו מספר מילים.

 

ג'רארד פיקה ודייגו קוסטה (צילום: רויטרס)
ג'רארד פיקה ודייגו קוסטה(צילום: רויטרס)

 

על פי הדיווח ב"אס" קוסטה קילל את השופט "בן של הז***ה שילדה אותך". השחקן נראה נסער מאוד לאחר שנשלח החוצה וג'רארד פיקה מבארסה נראה כמי שמנסה להרגיעו. על פי הדיווחים בלם ברצלונה אמר לו: "תירגע וסתום את הפה, אתה רוצה שירחיקו אותך מארבעה משחקים".

 

"תמיד כשאנחנו מגיעים לקאמפ נואו קורה משהו", התלונן קוקה בסיום. "הרבה פעמים הרחיקו לנו שחקנים במגרש הזה ולא תמיד הן היו מוצדקות. צריך לבדוק את זה".

 

מנסאנו לא היה היחיד שספג קללות במשחק. גם אנטואן גריזמן, שאמור לעבור לבארסה בסיום העונה, ספג קללות מהאוהדים המקומיים שלא שכחו לו שהעדיף להישאר אצל הקולצ'ונרוס ולא לעבור לקבוצתם בקיץ שעבר. "אל תגיע לקאמפ נואו", קראו לעברו ה"קולס".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים