שתף קטע נבחר

"15 שנה אמרתי לאנשים שאבקיע שער כזה"

בלם מנצ'סטר סיטי וינסנט קומפאני, שהבקיע את שער הניצחון המדהים ב-0:1 על לסטר, סיפר בהתרגשות: "שמעתי שאמרו לי 'אל תבעט', אבל לא הגעתי כל כך רחוק בקריירה כדי להקשיב לאנשים צעירים". גווארדיולה: "עכשיו זה בידיים שלנו"

רק ביום ראשון נדע מי תיקח את האליפות בתום אחת העונות הדרמטיות בתולדות הליגה האנגלית, אבל אתמול קיבלנו את התשובה מי יהיה הגיבור של מנצ'סטר סיטי במידה והיא תהיה זו שתזכה באליפות.

 

לטבלת הליגה האנגלית

 

וינסנט קומפאני, שעבר אינספור פציעות וכבר היה עם רגל וחצי מחוץ למועדון, השתמש בדיוק באותה רגל כדי לבעוט אתמול (שני) בעיטה אדירה מחוץ לרחבה שנתנה לסיטי 0:1 על לסטר וחשוב מזה – קבעה שקבוצתו תלויה בעצמה במחזור הסיום. ניצחון ופפ גווארדיולה יזכה באליפות שניה ברציפות.

 

וינסנט קומפאני חוגג (צילום: רויטרס)
וינסנט קומפאני חוגג עם חבריו(צילום: רויטרס)

 

עד השער האדיר הזה, הפעם האחרונה שקומפאני בעט למסגרת מחוץ לרחבה (אפילו לא הבקיע) הייתה בדצמבר 2013 והפעם האחרונה בה הבקיע מחוץ לרחבה הייתה בשנת 2007 כשלבש את מדי המבורג.

 

"שמעתי שאמרו לי 'אל תבעט'", סיפר הבלם בסיום. "אבל לא הגעתי כל כך רחוק בקריירה כדי שאנשים צעירים יגידו לי מה לעשות. 15 שנים אמרתי לאנשים שאבקיע שער כזה. עכשיו יש לנו משחק גמר בברייטון".

 

וינסנט קומפאני מבקיע (צילום: רויטרס)
וינסנט קומפאני מבקיע(צילום: רויטרס)

פפ גווארדיולה חוגג (צילום: EPA)
פפ גווארדיולה חוגג(צילום: EPA)

 

כאמור, ביום ראשון בשעה 17:00 תצא סיטי למשחק חוץ בברייטון, בעוד ליברפול תארח את וולבס. הסיטיזנס נמצאים ביתרון של נקודה ועוד חמישה שערי זכות בפסגת הטבלה וניצחון יבטיח להם אליפות שניה ברציפות.

 

"הוא הבקיע שער יוצא דופן", אמר גווארדיולה על הקפטן שלו. "כשהוא בריא – הוא שחקן מדהים. עכשיו זה בידיים שלנו. נקווה שנספק הופעה שתהפוך אותנו לאלופים".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: גטי אימג'ס
וינסנט קומפאני
צילום: גטי אימג'ס
מומלצים