שתף קטע נבחר

טוני קרוס יישאר בריאל מדריד עד 2023

הקשר הגרמני, שהוזכר כמי שאמור לעזוב בקיץ את הבלאנקוס, האריך במפתיע את חוזהו במועדון. זידאן על בייל: "לא יודעים מה יקרה איתו"

רגע לאחר שהסתיימה לה העונה, ריאל מדריד הודיעה היום (שני) כי טוני קרוס האריך את חוזהו במועדון עד 2023. מדובר בהודעה די מפתיעה, מאחר שהקשר הגרמני הוזכר כמי שאמור לעזוב בקיץ את הבלאנקוס. קרוס היה חתום עד 2022 וכעת צפוי כמובן לשדרוג בשכרו.

 

קרוס הגיע מבאיירן מינכן ב-2014 ועד מהרה הוא הפך לעוגן בקישור ביחד עם לוקה מודריץ' וקאסמירו. יחד עם זינדין זידאן זכה שלוש פעמים רצופות בליגת האלופות. העונה רשם 28 משחקים ללא שער.

 

טוני קרוס ריאל מדריד (צילום: רויטרס)
נשאר בברנבאו. קרוס(צילום: רויטרס)

 

מה שבטוח, גארת' בייל לא יישאר בעונה הבאה בברנבאו. נכון, אף אחד מהצדדים לא אמר זאת רשמית, אבל לאור מצב הדברים ריאל תעשה הכל כדי להיפטר מהוולשי, שלא שותף אתמול ב-2:0 הביתי המביך לבטיס במחזור סיום העונה בספרד.

 

"לא נתתי לו לשחק היום, זה נכון, אבל אנחנו לא יודעים מה יקרה", הגיב זידאן לספסול של בייל. "אני זה שנמצא כאן כל יום ואני זה שמקבל את ההחלטות, וכשיש משהו שלא מוצא חן בעיניי ושלא מתאים לי - אני מחליט. אף אחד לא יקח את מה שבייל עשה עבור המועדון הזה, אבל כמאמן אני חי בהווה, ולא בעבר"

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים