שתף קטע נבחר

ברקת לסימאונה: "בטוחה שנמשיך במערכת היחסים הנהדרת"

מאמן אתלטיקו מדריד ושלושה משחקניו נכחו באימון של מחלקת הנוער של הפועל ב"ש. הבעלים העניקה לארגנטינאי חולצת משחק עם שמו, וקיבלה בתמורה חולצה חתומה של הקולצ'ונרוס

 

אתלטיקו מדריד תשתתף הערב (שלישי, 19:00) במשחק ראווה נגד בית"ר ירושלים באצטדיון טדי. לפני כן נכחו הבוקר דייגו סימאונה ושלושה משחקניו - סאול ניגס, קוקה ותומאס פארטיי באימון של שחקני מחלקת הנוער של הפועל באר שבע בטוטו טרנר. מחלקות הנוער של המועדונים חתמו לפני כשנה על הסכם שיתוף פעולה לעשר שנים.

 

התרגשות גדולה נרשמה כשהארבעה נכנסו לאצטדיון וחלק מנותני החסות של המועדון אף זכו להצטלם עימם. הבעלים של באר שבע, אלונה ברקת, העניקה לסימאונה חולצת משחק של באר שבע עם שמו. היא קיבלה בתמורה חולצה חתומה של אתלטיקו מדריד.

 

אתלטיקו מדריד (צילום: הרצל יוסף)
סימאונה בטוטו טרנר(צילום: הרצל יוסף)


אתלטיקו מדריד (צילום: הרצל יוסף)
(צילום: הרצל יוסף)

 

אתלטיקו מדריד (צילום: הרצל יוסף)
אלונה ברקת עם סימאונה ושחקני אתלטיקו(צילום: הרצל יוסף)

 

ברקת אמרה: "תודה לעידן עופר, שנתן לנו את ההזדמנות ללמוד את השיטות של אתלטיקו מדריד. תודה לכם שבאתם לישראל ולבאר שבע. אני בטוחה שנמשיך במערכת היחסים הנהדרת בין המועדונים".

 

סימאונה ושחקניו שהו על כר הדשא כ-10 דקות בלבד לפני שעזבו, ולא הספיקו לקחת חלק פעיל באימון. קוקה הספיק לענות על שאלה אחת בנוגע לעתידו בטרם הצטלם עם מעריצים: "יש לי חוזה לעונה הבאה ואני מאמין שייקרו בה דברים טובים".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: הרצל יוסף
אלונה ברקת ודייגו סימאונה
צילום: הרצל יוסף
מומלצים