שתף קטע נבחר

מישל פלאטיני: "תמיד הייתי נגד השימוש ב-VAR"

נשיא אופ"א לשעבר עקץ את אינפנטינו: "מיהר להכניס את המערכת למונדיאל למרות שהיא לא נבדקה". על הפנדל שקיבלה ליברפול בגמר הצ'מפיונס: "לא היה צריך להישרק"

"ג'אני אינפנטינו (נשיא פיפ"א) מיהר להכניס את ה-VAR למונדיאל מבלי שהמערכת נבדקה עד הסוף. תמיד הייתי נגד השימוש ב-VAR כי זה עוצר את שטף המשחק ופוגע במומנטום תוך כדי", הדובר - נשיא אופ"א לשעבר מישל פלאטיני.

 

"הפנדל שקיבלה ליברפול בגמר הצ'מפיונס מול טוטנהאם לא היה. מה השופט חשב, שסאדיו מאנה בעט בכוונה את הכדור על מוסא סיסוקו כדי שייפגע לו ביד? אתם יכולים לדמיין את לאו מסי במקום לבעוט לשער בועט על היריב שלו כדי להשיג פנדל? ברור שנגיעת היד לא הייתה מכוונת", הוסיף הצרפתי.

  

פלאטיני. "ה-VAR עוצר את השטף" (צילום: EPA) (צילום: EPA)
פלאטיני. "ה-VAR עוצר את השטף"(צילום: EPA)

 

פלאטיני גם דיבר על הרחבת המונדיאל ל-48 קבוצות. "הייתי מהתומכים ברעיון, ואף הצעתי אותו לקראת הבחירות לנשיאות פיפ"א, אבל אמרתי גם שבמידה ואבחר אחליט רק אחרי המונדיאל ברוסיה. אם אכן הייתי מתמנה לתפקיד לא הייתי מרחיב בסוף את הטורניר כי הרמה של הנבחרות הקטנות בגביע העולם ברוסיה הייתה נמוכה מדי למעמד".

 

הדברים של פלאטיני נאמרו רגע לפני קונגרס פיפ"א בפריז בו צפוי אינפנטינו להיבחר באופן גורף לקדנציה נוספת כנשיא התאחדות הכדורגל העולמית. כזכור, פלאטיני הודח מתפקידו כנשיא אופ"א בשנת 2015 אחרי שקיבל מנשיא פיפ"א הקודם ספ בלאטר תשלום של שני מיליון דולר שלא דווח על הייעוץ שנתן לו בין השנים 2002-1998.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: יועד כהן
מישל פלאטיני
צילום: יועד כהן
מומלצים