שתף קטע נבחר

קופה אמריקה: אורוגוואי הביסה 0:4 את אקוואדור

החבורה של אוסקר טבארס טיילה במשחק הפתיחה שלה בטורניר. שער ובישול לסוארס. גם לודיירו, קבאני (במספרת) ומינה (עצמי) השתתפו בחגיגה. קינטיירו הורחק

לואיס סוארס נבחרת אורוגוואי (צילום: AP)
שער ובישול. סוארס(צילום: AP)

 

התחזיות היו שזה יילך בקלות, ובסופו של דבר זה היה אפילו קל מהצפוי, כשנבחרת אורוגוואי פתחה לפנות בוקר (בין ראשון לשני) את משחקיה בקופה אמריקה עם 0:4 מוחץ על אקוואדור בבית 3.

 

הפתיחה הייתה בצבע. כבר בדקה השישית שלח לואיס סוארס כדור לעבר ניקולאס לודיירו, שהוריד על הברך, הקפיץ מעל השומר ושלח וולה לפינה הרחוקה ופנימה - שער ענק. 18 דקות חלפו וחוסה קינטיירו עלה לכדור גובה מול לודיירו, אך גם שלח מרפק לפניו של האורוגוואי. השופט שלף בתחילה כרטיס צהוב בלבד, אבל אחרי בדיקת ה-VAR החליט להוציא לקינטיירו את האדום.

 

אדינסון קבאני נבחרת אורוגוואי (צילום: EPA)
המספרת האדירה של קבאני(צילום: EPA)

 

אוהדי נבחרת אורוגוואי (צילום: gettyimages)
אוהדי אורוגוואי בטירוף, שחקני אקוואדור בהלם(צילום: gettyimages)

 

זה הוביל למעשה להתפרקות של אקוואדור. בדקה ה-33 הוריד דייגו גודין כדור עם הראש ואדינסון קבאני כבש במספרת אדירה את ה-0:2 - שער ענק נוסף של התכולים. דקה להפסקה לואיס סוארס דחק פנימה את השלישי אחרי נגיחה של מרטין קאסרס.

 

בדקה ה-78 נקבעה תוצאת המשחק. גודין נגח בתוך הרחבה, ארתורו מינה ניסה להרחיק, אך בעט לתוך שערו. 0:4 קליל. אורוגוואי תשחק במחזור הבא מול יפן, אחת משתי הנבחרות (יחד עם קטאר) מחוץ לדרום אמריקה שהוזמנו לקופה. אקוודור תפגוש את צ'ילה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: gettyimages
אדינסון קבאני
צילום: gettyimages
מומלצים