שתף קטע נבחר

פרו בגמר הקופה אמריקה, הביסה 0:3 את צ'ילה

השחקנים של ריקרדו גארקה הדיחו את האלופה וינסו להדהים את המארחת ברזיל במשחק הגמר שיתקיים ביום ראשון ב"מראקנה" בריו דה ז'ניירו. פלורס, יוטון וגררו כבשו, ה"רוחה" לא הצליחה להשוות את השיא של ארגנטינה משנות ה-40

נבחרת פרו היא הלהיט החם של הקופה אמריקה 2019. השחקנים של ריקרדו גארקה העפילו הבוקר (ה') לגמר הטורניר הנערך בברזיל כאשר הביסו 0:3 את צ'ילה בחצי הגמר שנערך בפורטו אלגרה.

 

אדיסון פלורס בעט פנימה (21) מקרוב והעלה את הפרואנים ליתרון ובדקה ה-38 ניצל ג'וסימר יוטון יציאה גרועה של השוער הצ'יליאני גבריאל אריאס, בעט כדור שטוח ברגל שמאל מחוץ לרחבה וקבע 0:2. חוסה פאולו גררו סגר עניין (90) כשעבר את אריאס וגלגל פנימה ובתוספת הזמן הספיק הצ'יליאני אדוארדו וארגס להחטיא פנדל.

 

נבחרת פרו (צילום: EPA)
נבחרת פרו חוגגת(צילום: EPA)

 

פרו, שזכתה פעמיים בקופה אמריקה (1939 ו-1975), תנסה להדהים את ברזיל בגמר שיתקיים ביום ראשון באצטדיון המראקנה בריו דה ז'ניירו. צ'ילה זכתה כזכור בטורנירים שנערכו ב-2015 ו-2016 והתקוות שלה לזכות בתואר בפעם השלישית ברציפות (ובכך להשוות את השיא של ארגנטינה משנות ה-40) התנפצו.  

 

חוסה פאולו גררו (צילום: EPA)
חוסה פאולו גררו אחרי השער השלישי(צילום: EPA)

 

פרו הובסה כזכור 5:0 על ידי ברזיל בשלב הבתים. מאוחר יותר היא הדיחה בפנדלים את אורוגוואי ברבע הגמר. בעקבות ההפסד התערער מעמדו של המאמן הקולומביאני של צ'ילה, ריינאלדו

רואדה. בשבת הקרובה הוא ידריך את שחקניו מול ארגנטינה במשחק על המקום השלישי.

 

בתום המשחק הודה הקשר הצ'יליאני, גארי מדל: "פרו הייתה טובה יותר ומגיע לה לשחק בגמר. זה כואב, כי רצינו לזכות בתואר נוסף. היו לנו הזדמנויות במחצית השנייה אותן לא ניצלנו". גררו חגג: "אני חושב שהיינו טובים והצגנו משחק הקרבה. היינו מאוד אינטנסיבים ומגיע לנו להיות בגמר. עכשיו אנחנו צריכים לנוח ולחשוב על ברזיל, יהיה גמר קשה מאוד".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים