שתף קטע נבחר

שחקני ארסנל הותקפו, קולאשינץ התעמת עם השודדים

מסוט אוזיל והמגן הבוסני היו קורבנות לשוד על ידי כנופיה חמושה בסכינים, קולאשינץ זינק מהרכב וניסה לתפוס אחד מהם, אך הם נמלטו מהזירה

יום סוער עבר על שני שחקני ארסנל מסוט אוזיל וסיאד קולאשינץ, כשכנופיה רכובה על קטנועים וחמושה בסכינים ניסתה לשדוד אותם ואת רכב המרצדס היוקרתי של הקשר הגרמני – וכל זה באמצע לונדון.

 

התוקפים ניסו לקחת את רכבו של אוזיל, מרצדס ג'י קלאס 4X4, כשהגרמני נמלט למסעדה סמוכה ונראה על פי עדויות: "מבועת". אבל לקולאשינץ היו תוכניות אחרות – המגן הבוסני זינק מהרכב וניסה להתעמת עם אחד מחברי הכנופיה.

 

צפו ברגעים הדרמטיים

 

בסרטון שצולם בטלפון נראה הבוסני נלחם באחד התוקפים, שחבש קסדה והחזיק סכין בידו, כל זה בידיים חשופות. קולאשינץ הצליח להבריח את התוקפים ושני שחקני התותחנים לא נפצעו או נזקקו לטיפול רפואי.

 

"אוזיל היה מבועת לחלוטין, כמו שכל אחד שרודפים אחריו עם סכינים היה נראה", אמר אחד העדים לאירוע. "הוא נראה כאילו הוא נמלט על חייו. ואני חושב שזה היה המקרה. ראיתי אותו נכנס למסעדה סמוכה כשהאנשים על הקטנועים היו ממש מאחוריו. הם לא הורידו את הקסדות שלהם ולבשו שחור, מעילים ארוכים בכזה מזג אוויר חם. הם בלטו, זה היה מאוד מפחיד".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים